استانداری ایلام

استاندار ایلام

ارتقا بهره وری نوعی سرمایه گذاری برای تقویت پیشران های توسعه است/نخستین مولفه تحقق بهره وری داشتن نیروی انسانی کارآمد و با انگیزه است

ارتقا بهره وری نوعی سرمایه گذاری برای تقویت پیشران های توسعه است/نخستین مولفه تحقق بهره وری داشتن نیروی انسانی کارآمد و با انگیزه است

⚡️استاندارایلام:

ارتقا بهره وری نوعی سرمایه گذاری برای تقویت پیشران های توسعه است/نخستین مولفه تحقق بهره وری داشتن نیروی انسانی کارآمد و با انگیزه است/یک سوم افزایش بودجه ۱۴۰۱مربوط به شاخص بهره وری است/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام حسن بهرام نیا در نشست کمیته بهره وری استان با اشاره به سهم ۳.۵ درصدی بهره وری استان اظهار داشت: ضرورت دارد مدیران دستگاه های اجرایی در زمینه بهره وری در تمام بخش ها عملکرد مثبت و رضایت بخشی داشته باشند چرا که یک سوم رشد بودجه سال آینده استان مربوط به بهره وری است.

وی با بیان اینکه  عملکرد مدیران مورد پایش و بررسی قرار می گیرد، ابراز داشت: بهره‌وری در واقع دستیابی به بهترین نوع خدمات و تولید بدون تغییر در کیفت آن است که در این راستا همه ادارات استان و شهرستان ها سهم مهمی در میزان افزایش بهره وری دارند.

بهرام نیا بیان داشت: درآمد و هزینه در راستای بهره وری در نظر گرفته شده و هر قدر بهره وری ما بیشتر باشد می توانیم گامی های مثبت و بلندی برای توسعه استان برداریم و ایلام را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

وی لازمه تحقق رقم بهره وری تعیین شده استان را تعلق خاطر و دلباختگی نیروهای انسانی هر مجموعه به کار و فعالیت عنوان کرد و گفت: نخستین مولفه ای که در تحقق بهره وری موثر واقع می شود، نیروهای انسانی کارآمد، توانمند و با انگیزه است.

استاندار ایلام در ادامه خواستار توجه به آموزش و برگزاری دوره آموزشی مرتبط با بهره وری برای مدیران دستگاه های اجرایی استان شد و از ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست این دوره را برای تحقق رشد بهره وری در استان برگزار نماید.

بهرام نیا تاکید کرد: برای ارتقا درصد بهره وری لازم است محیط کار نیروی انسانی با کمترین هزینه به بهترین فضا برای خدمات دهی به ارباب رجوع تبدیل گردد.

وی گفت: ارتقا بهره وری نوعی سرمایه گذاری است که منجر به تقویت پیشران های توسعه می شود و هر اقدامی که در این راستا انجام شود، منجر به ایجاد انگیزه و تعلق سازمانی در کارکنان و زمینه ای برای رضایتمندی ارباب رجوع خواهد شد. 

وی در پایان با بیان اینکه راهی جز اصلاح ساختارها به منظور دستیابی به بهره وری و توسعه استان نداریم، از اعضای کمیته بهره وری خواست، در جلسه بعدی گزارشی کمی و کیفی  گویا، شفاف و کامل را در خصوص بهره وری دستگاه تحت مدیریت خود ارایه دهند.

🗓 | شنبه ۱۱ دیماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است