استانداری ایلام

طهماسبی مدیرکل امور اجتماعی استانداری خبر داد:

اجرای بیش از 200 برنامه با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد از ابتدای امسال

اجرای بیش از 200 برنامه با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد از ابتدای امسال

«عهدیه طهماسبی» اظهار کرد: اساساً یکی از لوازم توسعه در جامعه، توسعه اجتماعی و از مهم‌ترین شاخص‌های سرمایه اجتماعی، مشارکت اجتماعی است که در قالب نهادها و تشکل‌های مردمی تبلور پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف دفاتراموراجتماعی افزایش توان و ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و اجرای سیاست‌های اجتماعی دولت از طریق این سازمان‌ها است، تصریح کرد: دولت به‌خوبی به سازمان‌های مردم‌نهاد اعتماد کرده وبعنوان حلقه ارتباطی بین دولت و مردم در حال فعالیت هستند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام ادامه داد: دوران طلایی فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در دولت تدبیر وامید به‌خوبی رقم خورده و تقویت سرمایه‌های اجتماعی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف دولت به‌خوبی تحقق پیدا کرده است .
طهماسبی گفت: هم در حوزه توانمندسازی وهم در بحث واگذاری امور به سازمان‌های مردم‌نهاد و جوانان خصوصاً در دولت دوازدهم اقدامات بسیار ارزشمندی در استان با حمایت و تأکید استاندار صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: در سال ۹۶ دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام با بیش از ۱۳۰ برنامه و در سال ۹۷ با بیش از ۲۰۰ برنامه با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت‌های قابل‌توجهی انجام داده است .
طهماسبی ابراز امیدواری کرد با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد با کمک همکاران جهاد دانشگاهی شاهد ارتقا توانمندی‌ بیش‌ازپیش سازمان‌های مردم‌نهاد در استان و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است