استانداری ایلام

استاندارایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان

دخالت های بیجا و غیرقانونی بایست جمع بشود و هرچیز سر جای خود باشد

دخالت های بیجا و غیرقانونی بایست جمع بشود و هرچیز سر جای خود باشد

استاندار ایلام گفت؛ از مشورت افراد بایست استفاده کرد اما حق دخالت خارج از چارچوب قانونی به احدی نباید داد.

وی ادامه داد؛️ دخالت های بیجا و غیرقانونی بایست جمع بشود و هرچیز سر جای خود باشد. نبایست هرکسی به خود اجازه دخالت در امورات بدهد آن هم درصورتی که قانون یک دیگری را مسئول پاسخگویی در آن امور کرده است.

وی در ادامه افزود؛️ ️از مشورت افراد بایست استفاده کرد اما حق دخالت خارج از چارچوب قانونی به احدی نباید داد.

استاندار ایلام در این نشست از چند خبر خوب برای مردم استان در آستانه عید نوروز پرده برداشت و گفت؛ 1200 میلیارد تومان به توسعه میادین نفتی آبان و پایدار اختصاص یافت است و از این میزان چهار درصد معادل 48 میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت های استان صرف می شود.

وی در ادامه با اشاره به رشد اعتبارات استان در بودجه 98 گفت؛ ردیف اربعین از 25 میلیارد تومان در سال 96 به 76 میلیارد تومان رسیده است.
 
نماینده عالی دولت در ادامه از شروع بکار شرکت ژئوفیزیک دانا در ایوان خبر داد و گفت؛ این شرکت علاوه بر اینکه زمینه ساز توسعه خواهد شد به اشتغالزایی در استان کمک قابل توجهی خواهد کرد.

وی با اشاره به تبدیل شدن دهستان دشت عباس به بخش گفت؛ این بخش به تصویب نهایی دولت رسید و به زودی ابلاغ می شود و کار یکی دو شهر دیگر استان در حال پیگیری است.

سلیمانی دشتکی به خبرهای خوب دیگر پرداخت و گفت؛️ فراخوان راه آهن ایلام بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان بسیار زیاد انجام شد.

وی افزود؛ همچنین️ آزاد راه کرمانشاه، حمیل به ایلام با پیگیری های وزیر کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد؛️ آزاد راه پل دختر، پل زال، مورموری چیلات که به بزرگراه تهران نجف مشهور شده است ابلاغ شده است و این نیاز به پیگیری دارد که تا چه میزان بتوانیم سرمایه گذار و وزارتخانه ها را پای کار بیاوریم.
 
استاندار ایلام در پایان گفت؛ ️اینکه می گوئیم ایلام به خط ریلی کشور متصل می شود، این فقط کار ما نبوده بلکه همه تلاش کرده اند منتها با پیگیری ها در این دوره دارد محقق می شود و اینجا بایست از همه کسانی که در این راستا تلاش داشته اند از نمایندگان محترم ادوار و کنونی، مسئولان محترم گذشته و کنونی استان، نماینده گان محترم قبلی و حال ولی فقیه در استان و ... تقدیر و تشکر کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است