استانداری ایلام

استاندار ایلام

بصیرت، آگاهی و شناخت می تواند ممیزی حق از باطل کند/ملت در ۹ دی طومار فتنه گران داخلی و خارجی را برای همیشه پیچید

بصیرت، آگاهی و شناخت می تواند ممیزی حق از باطل کند/ملت در ۹ دی طومار فتنه گران داخلی و خارجی را برای همیشه پیچید

🔹استاندار ایلام:

بصیرت، آگاهی و شناخت می تواند ممیزی حق از باطل کند/ملت در ۹ دی طومار فتنه گران داخلی و خارجی را برای همیشه پیچید/ 

🔻به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۹ دی اظهار داشت: نهم دی ماه در واقع روز بصیرت و روز " نه " گفتن ملت ایران به سران فتنه و " آری" گفتن به نظام جمهوری اسلامی بود.
وی افزود: دشمنان داخلی و خارجی با توطئه های بسیار پیچیده برای در هم شکستن نظام جمهوری اسلامی نسخه پیچیدند.

استاندار ایلام بیان کرد: در آبان ماه ۸۸ دهن کجی ها آغاز شد و اوج این دهن کجی آتش کشیدن خیمه اباعبدالله الحسین بود که مردم این صحنه را برنتابیدند و طومار فتنه گران را در نهم دی ماه پیچیدند و پشت آنها را به خاک مالیدند.

وی ابراز داشت: تشخیص دادن فتنه خیلی سخت است، در جریان فتنه حق و باطل در هم تنیده می شوند و گرد و خاکی ایجاد می شود که تشخیص آن سخت می شود، و تنها چیزی که می تواند ممیزی حق از باطل کند، چیزی نیست جز بصیرت، آگاهی، شناخت و لاغیر. 

دکتر بهرام نیاتاکید کرد: در نهم دی ماه بلوغ سیاسی که توامان با بصیرت بود، به وسیله ی ملت عزیز و رشید ایران به منصه ی ظهور رسید و طومار فتنه گران داخلی و خارجی را برای همیشه پیچید.

 وی با اشاره به اینکه برای بصیرت افزایی باید روشنگری ها باید به صورت مستمر و مداوم وجود داشته باشد، گفت:  امروز دشمن با بهره گیری از تکنولوژی روز و پیشرفت علم، توطئه ها را برنامه ریزی می کند، ضرورت دارد با هوشیاری و برنامه ریزی این توطئه ها خنثی گردد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است