استانداری ایلام

معاوان اقتصادی

تاکنون ۷۲.۶درصد جمعیت دانش آموزی ایلام واکسن کرونا تزریق کرده اند/فرمانداران و آموزش و پرورش با نظارت بیشتر روند واکسیناسیون دانش آموزان را افزایش دهند

تاکنون ۷۲.۶درصد جمعیت دانش آموزی ایلام واکسن کرونا تزریق کرده اند/فرمانداران و آموزش و پرورش با نظارت بیشتر روند واکسیناسیون دانش آموزان را افزایش دهند

⚡️معاون استاندار ایلام:

 تاکنون ۷۲.۶درصد جمعیت دانش آموزی ایلام واکسن کرونا تزریق کرده اند/فرمانداران و آموزش و پرورش با نظارت بیشتر روند واکسیناسیون دانش آموزان را افزایش دهند/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام
جهانگیر رستمزاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستانهای بدره، دره شهر، آبدانان و ملکشاهی بیشترین آمار واکسیناسیون دانش آموزی را دارند.
وی با انتقاد از روند کند واکسیناسیون در شهرستانهای هلیلان، ایلام و دهلران از فرمانداران، آموزش و پرورش و مدیران مدارس این شهرستانها خواست پیگیر افزایش واکسیناسیون دانش آموزان شهرستان خود باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تاکنون حدود ۳۰درصد از جمعیت ۱۲تا ۱۸سال استان دز دوم واکسن کرونا را نیز تزریق کرده اند.
رستمزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است در نیمه آبان ماه و همچنین اول آذر مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم بازگشایی شوند باید پوشش واکسیناسیون کامل باشد.
وی تاکید کرد: دستورالعمل چگونگی بازگشایی مدارس حتما ابلاغ می شود تا دانش آموزان با مشکلی مواجه نشوند.
رستمزاد گفت: بدون شک نظارت ها باید بر روند اجرای پروتکل ها افزایش یابد.
وی اظهارداشت: اکنون بسیاری از والدین دانش آموزان نگران وضعیت تحصیلی فرزندان خود هستند که بدون شک در صورت پوشش واکسیناسیون و همچنین رعایت کامل پروتکل ها، می توانند در مدارس روند آموزش آنها پیگیری شود.
وی از فرمانداران خواست تا با نظارت کامل بر روند واکسیناسیون عمومی، کارمندان و دانش آموزان پوشش واکسیناسیون را افزایش دهند.

🗓 |دوشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است