استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

سرمايه اجتماعي يکي از عوامل مهم تاثيرگذار بر ارتقا شغلي زنان است / بانوان بعنوان قشری کارآمد، کارآفرین و تحصیل کرده نقش تاثیرگذاری در توسعه مسائل فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی دارند

سرمايه اجتماعي يکي از عوامل مهم تاثيرگذار بر ارتقا شغلي زنان است / بانوان بعنوان قشری کارآمد، کارآفرین و تحصیل کرده نقش تاثیرگذاری در توسعه مسائل فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی دارند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

سرمايه اجتماعي يکي از عوامل مهم تاثيرگذار بر ارتقا شغلي زنان است / بانوان بعنوان قشری کارآمد، کارآفرین و تحصیل کرده نقش تاثیرگذاری در توسعه مسائل فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی دارند/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام الیاس فتاحی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی استان با بیان اينکه به‌کارگیری بانوان در مناصب مدیریتی می‌توانمندی به تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد نیمی از جامعه می شود، اظهار داشت: حضور پررنگ‌تر زنان در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی سهم انکارناپذیری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کشور دارد و می تواند به اقتصاد خانواده و کشور کمک کند.
🔸وی افزود: زنان همواره در عرصه‌های مختلف پا به پای مردان به فعالیت‌ پرداخته‌ و انتظار بجائیست که دولت فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی، نسبت به بکارگیری بانوان توجه خاصی داشته باشد.
🔸معاون سیاسی و امنیتی با اشاره به اینکه  بانوان نقش مهمی در بهبود سلامت خانواده و شکل گیری الگوها و روندهای اجتماعی دارند، ابراز داشت: بانوان همواره بعنوان قشری کارآمد، کارآفرین و تحصیل کرده نقش تاثیرگذاری در توسعه مسائل فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و .. دارند که می تواند در اصلاح سبک زندگی و تبدیل هر خانه به یک پایگاه سلامت داشته باشد.
🔸وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در سالیان گذشته شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه بهداشت و درمان در کشور نسبت به کشورهای منطقه بوده ایم و همواره این مهم باعث شده که سطح ایمنی و سلامت جامعه در وضعیت مطلوبی قرار گیرد، ابراز داشت: در سالیان اخیر با تقویت نظام بهداشت و درمان، تحول بزرگی در کاهش مرگ و میر مادران و کودکان ایجاد شده که بخش مهمی از آن توسط بانوان انجام و یا مدیریت شده است.
الیاس فتاحی با بیان اینکه امروزه در استان شاهد مراجعات درمانی از کشورهای همسایه هستیم، گفت: سیاست های بهداشتی و درمانی در استان روند مطلوبی را طی می کند و درآینده نزدیک با توسعه زیرساخت های لازم ضرورت های این مهم نیز تحقق می یابد.
🔸وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اینکه تبعات ناشی از کرونا وضعیت روحی و روانی جامعه و خانواده ها را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: بانوان نقش مهمی در بهبود وضعیت روحی و روانی خانواده ها دارند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است