استانداری ایلام

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری انجام شد:

بهره برداری از هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان سیروان

بهره برداری از هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان سیروان

‍ ⚡️با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری انجام شد:
بهره برداری از هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان سیروان/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، الیاس فتاحی با سفر به شهرستان سیروان، ابتدا با حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از هفت پروژه شهرستان سیروان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان رونمایی کرد و سپس با حضور در فرمانداری در نشست ستاد کرونای شهرستان شرکت کرد.
🔸معاون سیاسی و امنیتی استاندار در نشست ستاد کرونای شهرستان با تقدیر از کادر درمان و اعضای ستاد کرونای شهرستان بر همکاری و اهتمام همه دستگاهها در برنامه ریزی، فراهم اوردن تجهیزات، امکانات و زیرساخت های لازم تاکید کرد و خواستار رعایت پروتکل ها و اجرای دستورالعملها شد.
🔸وی از مردم خواست تا با زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات در بهبود شرایط و غلبه بر بیماری منحوس کرونا همکاری نمایند.
🔸فتاحی در پایان بر تشکیل گشت های مشترک، استفاده از ظرفیت همیاران سلامت و مدیریت هوشمند محدودیتها و همچنین تسریع در واکسیناسیون در شهرستان تاکید کرد.
🔹رحیمی مقدم فرماندار سیروان نیز در این نشست با بیان اینکه کرونا در شهرستان روند کندی را طی می کند، در تلاشیم تا با برنامه ریزی و بهره گیری از امکانات موجود، شهرستان را به وضعیت مطلوب برگردانیم.
🔹معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این نشست اظهار داشت: با تلاش های مجموعه مدیران شهرستان سیروان وضعیت شهرستان در طول دوره کرونا از ابتدا تا کنون بسیار حاد نبوده و از جمله علل اصلی افزایش ابتلا در شهرستان را ورود مسافران در ایام تعطیلات در طول سال عنوان کرد.
🔹صادقی فر در ادامه با تأکید بر اینکه وضعیت بهداشت و درمان شهرستان رو به بهبود می باشد گفت: در تلاشیم تا سطح کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان ارتقا یابد.

🗓 | یکشنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است