استانداری ایلام

معاون امور عمرانی

با حضور معاون عمرانی استاندار ومسئولین شهرستانی از ۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی دهلران با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتعالزایی ۱۳۸ نفر رونمایی شد.

با حضور معاون عمرانی استاندار ومسئولین شهرستانی از ۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی دهلران با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتعالزایی ۱۳۸ نفر رونمایی شد.

‍ ⚡️با حضور معاون عمرانی استاندار ومسئولین شهرستانی از ۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی دهلران با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتعالزایی ۱۳۸ نفر رونمایی شد.

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس احمد کرمی در ششمین روز از هفته دولت با حضور در شهرستان دهلران ازافتتاح و کلنگ زنی ۲۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۳۸ نفر رونمایی کرد.
🔸معاون عمرانی استاندار ایلام در حاشیه این آیین گفت: امسال ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی و تعمیر و مرمت راه های روستایی شهرستان دهلران هزینه می شود.
🔸وی گازرسانی به پهله و میمه را از پروژه های بزرگ دهلران ذکر کرد و افزود: دهلران پروژه های خوبی انجام شده و در دست اقدام است که در اعتبارات اربعین هم منابع برای آنها اختصاص می یابد.
🔸معاون عمرانی استاندار ایلام به حذف پیچ های نصریان اشاره کرد و یادآور شد: ۵۰ میلیارد ریال امسال برای این منظور اختصاص یافته است.
🔸کرمی به شهرداری ها و اعتبار برای آنها از محل اربعین هم اشاره و افزود: برای تکمیل فاز اول پروژه هدایت آبگرم دهلران امسال ۳۰ میلیارد ریال اعتبار لحاظ شده است.
🔸وی به پروژه های عظیم نفت و گاز ، پتروشیمی و ان جی ال در دهلران هم اشاره کرد و گفت: این شهرستان بواسطه این ظرفیت ها و همچنین کشاورزی و منابع آبی دارای افقی روشن و تبدیل شدن به قطب صنعتی و کشاورزی استان است.
🔸معاون استاندار ایلام گفت: هفته دولت ۱۴۹ پروژه در استان با اعتبار چهار هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۲۲ پروژه کلنگ زنی و ۱۲۷ پروژه بهره برداری می شود.

🔹معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم با تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت بیان خدمات در همه حوزه ها به مردم است.
مجید عسگری به سرمایه گذاری ها در این شهرستان و روند توسعه آن اشاره کرد و افزود: این سرمایه گذاری ها و پروژه های در حال انجام نویدبخش روزهای خوب توسعه و پیشرفت برای دهلران است.
🔹عسگری با اشاره به بهره برداری از ۲۰ پروزه شهرستان گفت: از این تعداد ۱۲ پروژه افتتاحی و ۸ پروژه کلنگ زنی است که اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.
🔹فرماندار ویژه دهلران گفت: پروژه های هفته دولت منجر به اشتغالزایی برای ۱۳۸ نفر در این شهرستان شده است.

⭕️غباروبی از گلزار شهدای موسیان، دیدار با خانواده شهید ولیزاده در شهر موسیان، بازدید از مرکز درمانی موسیان و روند تزریق واکسیناسیون در این بخش، شرکت در نشست ستاد کرونای دهلران و بازدید از پتروشیمی دهلران از برنامه های سفر معاون عمرانی استاندار ایلام به دهلران بود.

🗓 | یکشنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است