استانداری ایلام

استاندار ایلام

برنامه ریزی برگزاری هفته دولت و رونمایی از ۱۴۹ پروژه متاثر از شرایط کروناست/رعایت پروتکلها تا ایمن سازی واکسیناسیون همچنان یک شرط اساسی است

برنامه ریزی برگزاری هفته دولت و رونمایی از ۱۴۹ پروژه متاثر از شرایط کروناست/رعایت پروتکلها تا ایمن سازی واکسیناسیون همچنان یک شرط اساسی است

⚡️استاندار ایلام:
برنامه ریزی برگزاری هفته دولت و رونمایی از ۱۴۹ پروژه متاثر از شرایط کروناست/رعایت پروتکلها تا ایمن سازی واکسیناسیون همچنان یک شرط اساسی است/ تاکید بر مدیریت هوشمند در اجرای محدودیت ها/رسانه ها کادر درمان را حمایت کنند/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری در نشست ستاد استانی کرونا با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت؛ ۱۴۹ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و غیره در استان ایلام با اعتباری بالغ بر ۴۳۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۶۵٠ نفر در استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
🔸وی افزود: از این تعداد پروژه ۲۲ طرح کلنگ زنی و ۱۲۷ پروژه افتتاحی می باشند که بخاطر شرایط کرونا بنا را براین گذاشتیم که در شهرستانها با حضور معاونین استاندار و تشکیل ستاد کرونا، از یک پروژه بهره برداری و از سایر پروژه ها در همان محل  رونمایی شود.
🔸استاندار ایلام با بیان اینکه  احتمالا امسال شاهد بازگشایی مدارس باشیم بر امادگی دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و سایر دستگاهها با توجه به ماموریتشان در فراهم اوری زیرساختها برای هر سه حالت ممکن(حضوری، تلفیقی و در بستر سامانه شاد)تاکید کرد.
🔸وی با اشاره به خدمات ارزنده و غیر قابل وصف دانشگاه علوم پزشکی از خدمات مجموعه این دانشگاه خاصه آقای کریمیان و صادقی فر در استان تقدیر کرد و ابراز داشت: ۱۹ ماه است در استان درگیر موضوع به این بزرگی هستیم جا دارد که رسانه این عزیزان را حمایت کنند.
🔸محمد نوذری با ابراز تاسف از وضعیت موجود امروز کرونا که شاهد ۴۰۸ بستری، ۸۲ بیمار بد حال و فوت ۷ نفر از هم استانی های عزیزمان هستیم بر کار جمعی در مدیریت کرونا تاکید کرد وگفت: همه ما در فرایند مقابله با بیماری منحوس کرونا یک وظیفه داریم، نیروهای نظامی، انتطامی، امنیتی، قضایی، فرمانداران، مدیران، بخشداران،  صدا و سیما، رسانه ها، روابط عمومی ادارات، دهیاران و... در حوزه مسئولیت مشترک همکاری لازم را با کادر درمان داشته باشند.
🔸وی با تاکید بر رعایت پروتکل ها، زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شستن دستها  تا ایمن سازی کامل جامعه با واکسیناسیون، تصریح کرد: همراهی مردم، صدا و سیما و رسانه ها باعث دلگرمی کادر درمان و ستاد استان می شود در برنامه ریزی ها و انجام امورات خواهد شد.
🔸استاندار ایلام با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی ها، رسانه ها و بخش خصوصی و الزام شهرداران در استفاده از بیلبردها و تابلوهای تبلیغاتی، خواستار بهره گیری ازظرفیت همه شهرداریها و دهیاریها
در یک فصای همدلی با یک هدف مشترک و کم کردن شر ویروس از  سر بشریت و کل جامعه شد.
🔸وی با تاکید بر مدیریت هوشمند ارامستانها، از شهرداری و دستگاههای مرتبط خواست با اجرای محدودیت های هوشمند از تردد های غیرضروری جلوگیری شود، شیوه چیدن صندلی ها در فضای باز رصد و همواره نظارت گردد و از تجمعات خطر آفرین بر سر مزار متوفیان جلوگیری بعمل اید.

🗓 | شنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است