استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی استاندار:

سرپرست فرمانداری شهرستان ملکشاهی در آیینی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام معرفی شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملکشاهی در آیینی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام معرفی شد.

⚡️سرپرست فرمانداری ملکشاهی معرفی شد

سرپرست فرمانداری شهرستان ملکشاهی در آیینی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، الیاس فتاحی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: ملکشاهی، شهرستان نوپایی است و علیرغم خدمات ارزشمند نظام مقدس و دولت در این دیار، می طلبد مسئولین استانی و کشوری ضمن توجه و اهتمام ویژه نسبت به تکمیل و توسعه زیرساخت های این شهرستان اقدام نمایند.
وی حضور آقای مخبر دزفولی در معاون اولی ریاست جمهوری را به فال نیک گرفت و بیان کرد: ملکشاهی از دو سال گذشته پایلوت محرومیت زدایی بوده که کارهای خوبی توسط بنیاد مستضعفان و علوی در این شهرستان انجام گرفته که امیدواریم در دولت جدید روندها و الگوهای توسعه یافتگی این شهرستان تکمیل گردد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام بیان کرد: مردمان این دیار همانطور که در دفاع مقدس با تقدیم صدها شهید و جانباز حماسه آفرین بودند، اکنون نیز در مقاطع حساس انقلاب همچون انتخابات همواره  پیشگام و پیشتاز بوده و هستند.
وی با اشاره به مشارکت ۸۵ درصدی مردم ملکشاهی در انتخابات گفت: مردم این دیار به انقلاب، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد و ارادت خاصی دارند و خدمت کردن در این شهرستان و رفع مشکلات مردم این دیار یک وظیفه است، مردمی که بر گردن دولتمردان حق بزرگی دارند و خدمت به این مردم توفیق بزرگی است.
الیاس فتاحی با اشاره به ظرفیت های گردشگری ملکشاهی خواستار توجه به این مهم شد و گفت: گام های خوبی در این خصوص برداشته شده که امیدواریم منجر به توسعه شهرستان و  اشتغال جوانان منطقه گردد.
وی با بیان اینکه خدمت در این دیار مقدس افتخار و توفیق معنوی دارد، گفت: طی سالهای گذشته تلاش‌های ارزنده ای در راستای محرومیت زدایی و توسعه منطقه انجام گرفته که جای تقدیر دارد.
معاون استاندار ایلام افزود: یکی از مسایل جدی امروز بحث مقابله با اپیدمی کرونا است که لازم است همه مردم و مسولان با وحدت و همدلی و رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا از این بحران بزرگ عبور کنیم.
در این مراسم آقای نجف پورافشار به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی و از خدمات محمد تاسمه فرماندار سابق قدردانی شد.
لازم به ذکر است معاون سیاسی و امنیتی استانداری و مدیر کل سیاسی و انتخابات  استانداری و هئیت همراه در بدو ورود به ملکشاهی در مزار شهدای گمنام شهرستان با احترام به مقام شامخ شهدا یاد و خاطره سرداران دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و سپس با حضور در دفتر امام جمعه ملکشاهی با این مقام معزز دیدار کرد.

🗓 | یکشنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است