استانداری ایلام

استاندار ایلام

به مردم شریف دهلران تبریک می گویم/ایجاد فرمانداری ویژه دهلران باعث توسعه بیش از پیش این شهرستان خواهد شد

به مردم شریف دهلران تبریک می گویم/ایجاد فرمانداری ویژه دهلران باعث توسعه بیش از پیش این شهرستان خواهد شد

 خدمتی دیگر از دولت تدبیر و امید با تصویب فرمانداری ویژه دهلران ...

استاندار ایلام:
✅ به مردم شریف دهلران تبریک می گویم/ایجاد فرمانداری ویژه دهلران باعث توسعه بیش از پیش این شهرستان خواهد شد 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ از موافقت هیئت دولت با فرمانداری ویژه دهلران خبر داد و گفت: این اتفاق مبارک را به خدمت مردم شریف استان به ویژه مردم عزیز شهرستان دهلران تبریک می گویم.

◻️ استاندار ایلام با عنوان این مطلب که فرمانداری ویژه دهلران باعث توسعه بیش از پیش این شهرستان خواهد شد، گفت: اینجا لازم می دانم از همراهی و همدلی مردم و همه عزیزانی که در این راستا دلسوزانه پیگیری کردند به ویژه اعضای محترم هیئت دولت، نمایندگان محترم به خصوص نماینده محترم حوزه جنوبی استان و مسئولان استانی، محلی  ... تقدیر و تشکر نمایم.

◻️ دکتر نوذری خدمات نظام و دولت در حوزه تقسیمات کشوری در استان را قابل تقدیر دانست و گفت: ایجاد فرمانداری هلیلان و چوار، ایجاد بخش دشت عباس و در حوزه مرزی تصویب بازارچه چیلات و چنگوله، تصویب اولیه بازارچه هلاله شمالی و تصویب گذر مررز چیلات، تسهیل در ایجاد مرز شهابی (مجاور چنگوله) در کشور عراق، ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران و ... امروز ایجاد فرمانداری ویژه دهلران از جمله این خدمات ارزنده است که در کشور عملکرد برجسته و قابل توجه‌ای است. 

🗓 | دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است