استانداری ایلام

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام در ملکشاهی:

تعهد، مسئولیت پذیری و پاسخگویی ۳ اصل مهم در امر مدیریت بحران است/غفلت دیروز در صنعت برق غافل‌گیری امروز را درپی داشت ...!

تعهد، مسئولیت پذیری و پاسخگویی ۳ اصل مهم در امر مدیریت بحران است/غفلت دیروز در صنعت برق غافل‌گیری امروز را درپی داشت ...!

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام در ملکشاهی: 
⭕️ تعهد، مسئولیت پذیری و پاسخگویی ۳ اصل مهم در امر مدیریت بحران است/غفلت دیروز در صنعت برق غافل‌گیری امروز را درپی داشت ...!

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی صبح امروز چهارشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ملکشاهی که با حضور فرماندار، رئیس دادگستری و مجموعه اعضای این ستاد برگزار شد با اشاره به مسائل و مشکلات پیش آمده در قطعی برق گفت: پر واضح است که اگر در خصوص تامین برق اصول اساسی مدیریت بحران از قبیل پیش بینی و پیشگیری به درستی رعایت می شد امروز شاهد این حجم گسترده از خاموشی‌ها نمی شدیم!

◻️ وی غفلت دیروز در ظرفیت سازی برای صنعت برق را یکی از دلایل مهم غافل‌گیری امروز عنوان کرد و گفت: اگر دیروز در موضوع برق خوب عمل می شد و برای چنین روزهایی خود را آماده می کردیم امروز شاهد این سختی‌ها نبودیم!

◻️ قیصربیگی تعهد، مسئولیت پذیری و پاسخگویی را سه اصل مهم در امر مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: بر طبق قانون مدیریت بحران هر مدیری در وهله اول مسئولیت مدیریت بحران دستگاه و حوزه متبوع خویش را بر عهده دارد و در این زمینه می بایست چنان با تعهد و مسئولیت پذیری رفتار کند که دیگر قصور و کوتاهی ها را به موضوعات دیگر حواله نکند! 

◻️ وی در ادامه شرایط کنونی را نیازمند مسیولیت پذیری اجتماعی دانست و گفت: شاید امروز هیچ کاری اثرگذار تر از صرفه‌جویی در مصرف برق برای بهبود حال بیماری که نفس‌اش بسته به تدوام کار دستگاه اکسیژن ساز است، نباشد!

◻️ دبیر ستاد مدیریت بحران استان صرفه‌جویی در مصرف برق در این شرایط را یک امر به معروف مهم دانست و گفت: برای مدیریت اوضاع نیازمند مشارکت بیش از پیش مردم در بحث صرفه جویی مصرف برق در کمک به همنوع هستیم.

◻️ مدیرکل مدیریت بحران استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تشکر از عملکرد خوب ستاد مدیریت بحران شهرستان ملکشاهی گفت: اینکه از آغاز سال تاکنون در این شهرستان علی رغم وجود جنگل ها و مراتع زیاد شاهد آتش سوزی در منابع طبیعی نبوده ایم، جای تشکر دارد.

◻️ وی در پایان خواستار بکارگیری مشارکت بیش از پیش مردم در حفاظت از جنگل ها و مراتع شد و گفت: منابع طبیعی متعلق به مردم است و البته که حافظان اصلی این ثروت ملی خود مردم هستند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است