استانداری ایلام

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان ایلام:

ایلام از استان های پیشرو در اجرای برنامه های پدافند غیرعامل کشور است.

ایلام از استان های پیشرو در اجرای برنامه های پدافند غیرعامل کشور است.

 ابلاغ برنامه های پدافند غیر عامل استان ایلام در سال ۱۴۰۰

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان ایلام:
#ایلام از استان های پیشرو در اجرای برنامه های پدافند غیرعامل کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی روز پنجشنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰ از ابلاغ برنامه‌های پدافند غیرعامل استان در سال ۱۴۰۰ به دستگاه‌های متولی خبر داد و گفت: استان ایلام با سابقه ۸ سال تجربه موفق در دوران #دفاع_مقدس در اعلام آمادگی برای اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۰ از استانها پیش رو در کشور به شمار می رود.

وی در ادامه گفت: این برنامه‌ها در راستای اهداف پدافند غیر عامل و ایجاد تمهیدات و ملاحظات لازم برای پیشگیری و مصون سازی زیرساخت‌های استان طراحی شده اند که انشالله با همکاری و پای کار بودن دستگاه‌های متولی تا پایان سال اجرایی می شوند.

وی افزود: همچنین در سال جاری دوره های متنوع آموزشی نیز بر حسب نیاز استان در حوزه های مختلف برای گروه های هدف پدافند غیرعامل برگزار می شود.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان بر اولویت تامین اعتبار طرح ها و پروژه های پدافند غیرعامل توسط دستگاه‌های ذی ربط و سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد و گفت: اینجا لازم است سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در جهت اختصاص اعتبارات لازم بر حسب نیاز دستگاه‌ها همکاری را داشته باشد.

قیصربیگی در ادامه به دستگاه های مجری برنامه های اختصاصی پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۰ در استان اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در حوزه آب، برق، گاز، نفت، فرودگاه، انتقال خون و ... تعیین شده و اجرایی می شوند.

وی با عنوان این مطلب که طرح ها و پروژه های دستگاه های اجرایی بایست پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند تاکید کرد: رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح ها و پروژه ها الزامی است و مسئولیت و پاسخگویی عدم اجرای آن با بالاترین مقام هر دستگاه است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است