استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار در دیدار با معاون بازرگانی وزارت صمت بر برنامه ریزی، عملگرایی برای رفع مشکلات مردم و مدیریت نارضایتی ها در بازار تاکید کرد.

استاندار در دیدار با معاون بازرگانی وزارت صمت بر برنامه ریزی، عملگرایی برای رفع مشکلات مردم و مدیریت نارضایتی ها در بازار تاکید کرد.

‍ ⚡️استاندار در دیدار با معاون بازرگانی وزارت صمت بر برنامه ریزی، عملگرایی برای رفع مشکلات مردم و مدیریت نارضایتی ها در بازار تاکید کرد.

⭕️استاندار در دیدار با معاون بازرگانی وزارت صمت بر برنامه ریزی، عملگرایی برای رفع مشکلات مردم و مدیریت نارضایتی ها در بازار تاکید و خواستار رفع موانع احتمالی پیش روی تولید و برنامه های اقتصادی بازاریان، اصناف و مردم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری روز پنج شنبه در دیدار با معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت با بیان اینکه یک سوم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی است، خواستار توجه ویژه وزارت صمت به ایلام در در راستای تامین کالاهای اساسی شد.
وی با تاکید بر حمایت از بازاریان و اصناف بیان کرد: شیوع کرونا و تحریم موجب شد بازار و صنعت استان و کشور با چالش های جدی مواجه شوند و در این راستا بازاریان در مقطعی که تعطیل شدند بیشترین خسارت را متحمل شدند.
استاندار ایلام با تاکید بر برنامه ریزی و عملگرایی برای رفع مشکلات مردم و مدیریت نارضایتی ها در بازار، خواستار رفع موانع احتمالی پیش روی تولید و برنامه های اقتصادی بازاریان، اصناف و مردم شد.
وی با اشاره به برخی موانع درتولید گفت:اگر چه در مقطعی یا کمبود مرغ با مشکل مواجه شدیم، اما این استان بیش از مصرف داخل، تولید دارد که بخشی از بازار مصرف استانهای همجوار نیز تامین می شود.
نوذری خواستار توجه ویژه معاونت بازرگانی وزارت صمت به ظرفیت های بسیار بالای استان در حوزه های صنعت و کشاورزی شد و تصریح کرد: کاهش بارندگی در استان بر روی محصولات کشاورزی تاثیر منقی داشته که این موضوع سبب خساراتی به کشاورزان شده که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در پایان با اشاره به قطعی برق و خساراتی بر بازار، اصناف و برخی صنایع در استان گفت: مصوب شده که تا رفع مشکل، قطعی برق طبق جدول زمانبندی و با اطلاع رسانی قبلی انجام در هر منطقه  انجام گیرد.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این دیدار با بیان اینکه در بحث تامین کالاهای اساسی شامل، برنج، روغن، شکر، مرغ و... در سطح استان کمبودی وجود ندارد، گفت: وزارت صمت در حد توان در تامین کالای اساسی استان را کوشا خواهد بود.
عباس قبادی گفت: انشااله با برنامه ریزی و تدبیر بتوانیم اقدامات لازم را درجهت تامین کالاهای اساسی استان و رفع نواقص و کمبودها به انجام رسانیم.
🗓 | شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است