استانداری ایلام

استاندار ایلام

برگزاری تجمع بدون مجوز ممنوع است/محدودیتها بر اساس رنگبندی ها اعمال می شوند

برگزاری تجمع بدون مجوز ممنوع است/محدودیتها بر اساس رنگبندی ها اعمال می شوند

استاندار ایلام گفت:
 برگزاری تجمع بدون مجوز ممنوع است/محدودیتها بر اساس رنگبندی ها اعمال می شوند/فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران آمادگی لازم برای اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای را در دستور کار قرار دهند/ رسانه ها با تولید محتوا و اقدامات نظارتی مجددا همراهی کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری روز یکشنبه در نشست ستاد کرونا استان با اشاره به برگزاری نمایش های خیابانی و تجمعات مردم در برخی از نقاط شهر ایلام اظهار داشت: به دلیل افزایش شیوع کرونا در استان، برگزاری تجمع، گردهمایی و نمایش های خیابانی بدون اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی ممنوع است و با متخلفان و قانون شکنان برخورد می شود.

وی میزان ابتلا و بستری کرونا در استان را نگران کننده دانست و خواستار اهتمام مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه چنانچه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، احتمال شیوع پیک پنجم کرونا در استان وجود دارد، ابراز داشت: فرمانداران ستادهای شهرستانی خود را فعال و بازدیدهای روزانه و نظارت بر آرامستان ها را دوباره دنبال کنند.
 
وی با تاکید بر امادگی فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران برای خواستار فعالیت بیشتر کارگروه رسانه ای کرونا در استان شد و  گفت: فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران و رسانه ها فعالیت های نظارتی و پیشگیرانه خود را مجددا از سر گیرند.
وی افزود: نقش رسانه ها به ویژه کارگروه رسانه ای کرونا در تولید محتوای هشدارهای کرونا بسیار تعیین کننده و بازدارنده است.

نوذری با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در مهران یادآور شد: فرماندار جدید باید شیوع کرونا در این شهرستان را کنترل و از برگزاری تمامی اجتماعات ممانعت کند.

وی با تاکید بر اینکه مرکز قرنطینه مبتلایان به کرونا در مهران باید بسرعت تجهیز و راه اندازی شود گفت: تمام افرادیکه پس از ورود به مرز، تست آنان مثبت شود باید در این مرکز به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند.

نوذری در خصوص اعمال محدودیت های کرونا در استان نیز گفت: تمامی محدودیت ها همچنان بر اساس رنگ بندی های مناطق اعمال می شود و فرمانداران و دستگاه های مرتبط نیز موظف هستند بر این محدودیت ها بصورت روزانه نظارت کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه استاتن ایلام از سه طرف از سمت شهرستانهای اندیمشک، پلدختر و گیلانغرب با تهدید جدی مواجه است باید با تدبیر و برنامه ریزی، ترددها کنترل و محدودیتها اعمال شوند تا شرایط ناپایدار به استان خسارت وارد نکند.

🗓 | یک شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است