استانداری ایلام

‍ ‍ استاندار ایلام در دیدار با معاون عمرانی وزیر کشور:

بیش از ۵۰ میلیارد تومان در دوسال گذشته در شهر ایلام هزینه شده است

بیش از  ۵۰ میلیارد تومان در دوسال گذشته در شهر ایلام هزینه شده است

‍ ‍ استاندار ایلام در دیدار با معاون عمرانی وزیر کشور:
 ⚡️بیش از  ۵۰ میلیارد تومان در دوسال گذشته در شهر ایلام هزینه شده است
⭕️استاندار ایلام در دیدار با معاون عمرانی وزیر کشور گفت: بیش از  ۵۰ میلیارد تومان در دوسال گذشته در شهر ایلام هزینه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری در دیدار با معاون عمرانی وزیر کشور اظهار داشت: شهردار ایلام منشا خدمات مطلوبی برای شهروندان بوده و تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد تومان در چهار سال گذشته در حوزه های عمران شهری، زیرساخت ها، ایجاد بلوار و پارک خطی، زیبا سازی، نورپردازی، پیاده راه سازی، ایجاد زیرگذر روگذر و.. هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید بیش از ۷۱۰۰ میلیارد اعتبار به شهرداریهای استان  تزریق شده است و نسبت به ادوار گذشته ۱۱ درصد رشد را نشان می دهد، گفت: در حوزه مسائل شهری دو اولویت مهم وجود داشت، اول توسعه مفاهیم شهری و متناسب با ان توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر که به حمداله این دو مهم به انجام رسید و امروز شاهد کاهش اسیب ها و ایجاد نشاط در فصای کالبدی شهر ایلام و حل بخشی از بار ترافیکی ان  هستیم، که نتیجه تلاش شهردار جوان و پرتلاش مرکز استان است.

محمد نوذری ابراز داشت: شهرداری های استان بیش از  ۳۲ میلیارد تومان معوقات و مطالبات دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی گفت: در ماه های پایانی دولت بیش از ۱۲۶ پروژه قابل افتتاح در استان وجود دارند که در تلاش هستیم تا پایان دولت به بهره برداری برسند.

 وی خواستاد ایجاد پارک بانوان بعنوان یک مطالبه عمومی شد و گفت: پارک بانوان در مرکز استان یک ضرورت اساسی است و باید در دستور کار قرار گیرد و یا با اختصاص اعتباراتی ویژه مطالعات آن انجام و ریل گذاری آن برای دولت آینده انجام گیرد.
معاون عمرانی وزیر کشور نیز در این دیدار اقدامات انجام شده در شهرداری ایلام را مطلوب ارزیابی کرد و از اختصاص اعتبارات ماده ۵۸، اوراق مشارکت و منابع دیگر به استان خبر داد و گفت: باید با نوآوری به سمت سرمایه‌گذاری‌های جدید رفت، ظرفیت‌های عظیمی در ایلام در حوزه های گردشگری، سلامت، خدمات،توریسم درمانی و سایر حوزه ها وجود دارد که اگر در دستور کار قرار گیرند می تواند بخشی از منابع شهرداریها را تامین نمایند.

🗓 | شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است