استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام تسلیت استاندارایلام در پی حادثه تروریستی زاهدان

پیام تسلیت استاندارایلام در پی حادثه تروریستی زاهدان

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ
هرگز کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندارید بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند. (آیه ۱۶۹ سوره آل عمران)

بی شک عزت، سرافرازی، استقلال و امنیت سرزمین ایران عزیز که ثمره و پاسداشت خون هزاران شهید سرافراز این آب و خاک است در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاری دردناک در گلو و چشم دشمنان ایران اسلامی قلمداد می شود.
 
خبر شهادت مظلومانه سربازان میهن اسلامی به دست تروریست‌های کوردل موجب تالم و تأثر فراوان گردید.

این اقدام تروریستی و مذبوحانه که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از پاسداران غیور و حافظان جان برکف امنیت و اقتدار کشور شد، نشان دهنده عمق استیصال و درماندگی دشمنان این نظام و ملت است که نتوانستند شکوه و عظمت حماسه 22 بهمن امسال را تحمل کنند.

اما دشمنان باید بدانند که ایران اسلامی مقتدر و باصلابت تر از گذشته در مقابل آنان ایستاده است و قطره قطره خون برزمین ریخته این عزیزان، پرچم عزت، امنیت ومعنویت را در این سرزمین مقدس بر افراشته تر خواهدکرد.
 
اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی آن را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی، نیروهای نظامی و به ویژه پرسنل خدوم سپاه پاسداران و خانواده‌های داغدار شهدای این اقدام تروریستی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال براي کليه شهيدان راه اسلام و وطن علو درجات و براي مصدومين اين جنايت هولناک شفای عاجل مسئلت دارم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است