استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

بیش از ۱۰هزار نفر در ایلام برای اولین بار رای می دهند

بیش از ۱۰هزار نفر در ایلام برای اولین بار رای می دهند

‍ معاون سیاسی و امنیتی:
بیش از ۱۰هزار نفر در ایلام برای اولین بار رای می دهند

⭕️معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: ۱۰ هزار نفر در این استان برای انتخابات ۲۸ خردادماه به عنوان رای اولی برای اولین بار پای صندوق های رای خواهند رفت و در این همه پرسی مشارکت می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام الیاس فتاحی روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان ایلام اظهار داشت: تعداد واجدان شرایط رای در استان ۵۸۰ هزار نفری ایلام ۴۶۰ هزار نفر است.
وی افزود: هیات های اجرایی ریاست جمهوری در این دوره از انتخابات ۲۹ هیات و شورای اسلامی شهر و روستا نیز ۴۱ هیات هستند و تعداد شعب اخذ رای ریاست جمهوری ۸۲۶ شعبه و شعب شورای اسلامی شهر و روستا نیز ۷۷۲ شعبه است.
رییس ستاد انتخابات ایلام ادامه داد: حدود ۱۶ هزار نفر نیز عوامل اجرایی این انتخابات اعم از عضو شعبه، ناظر، باررس و سایر عوامل هستند و انتخابات در ۱۲ شهرستان، ۲۷ بخش، ۲۷ شهر و ۳۵۶ روستا برگزار می شود.
فتاحی اضافه کرد: ۵۲۴ نفر احراز صلاحیت نهایی در انتخابات شورای شهر و یک هزار و ۹۹۵ نفر نیز تایید صلاحیت شده شورای اسلامی روستاها شدند.
وی یادآور شد: مردم استان ایلام در ۳۰ مورد انتخابات گذشته بیشترین مشارکت را در این همه پرسی ها داشته اند و امید است در انتخابات ۲۸ خردادماه نیز این حماسه ملی مردمی دوباره توسط مردم استان ایلام اتفاق افتد.
انتخابات؛ آزمون سرنوشت
انتخاب ضامن امنیت و آرامش جامعه


برای شکوه ایران عزیز

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است