استانداری ایلام

معاون امورعمرانی

جلسه هم اندیشی در خصوص گره گشایی و روان سازی ترافیک جهت رفاه حال شهروندان برگزار شد.

جلسه هم اندیشی در خصوص گره گشایی و روان سازی ترافیک جهت رفاه حال شهروندان  برگزار شد.

جلسه هم اندیشی در خصوص گره گشایی و روان سازی ترافیک جهت رفاه حال شهروندان  برگزار شد.

 جلسه هم اندیشی به منظور بررسی مشکلات و معضلات ترافیکی شهر و ارائه راهکار در خصوص گره گشایی و روان سازی ترافیک جهت رفاه حال شهروندان شهر ایلام برگزار شد.

در این نشست دکتر کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن تاکید بر  تسریع در تکمیل پروژه ها عمرانی سطح شهر ایلام گفت به جهت رفع مشکلات ترافیکی ایجاد شده ، شهرداری ایلام در اتمام پروژه زیر گذر شهید کشوری تسریع نماید .

معاون عمرانی  گفت :با  بهره برداری از پروژه بزرگ زیرگذر شهید کشوری قطعا بخشی از معضل ترافیکی در این منطقه رفع خواهد شد .

دکتر کرمی با تاکید براینکه بخشی از مشکلات ترافیکی شهر مربوط به زیر ساختها و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط شهروندان است  گفت :با توجه به زیبا سازی و توسعه خیابانهای منتهی به میدان سعدی و در جهت توجه به خدمات تاکسیداران عزیزحتما برای محل استقرار آنها تمهیدات لازم اندیشیده شود.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت انجام هوشمند سازی و سیستم های پایش تصویری در سطح شهرها و بخصوص شهر ایلام اشاره کردو گفت ایجاد و‌راه اندازی این گونه سیستم هانقش اساسی در شناسایی و رفع ترافیک بویژه در شهر ایلام خواهد داشت .

معاون امور عمرانی استاندار  ارائه راهکارهای لازم و اجرای طرح هایی که بتواند به بهبود وضعیت موجود و روان سازی ترافیک  کمک موثری نماید ضروری است.

در  این جلسه  مهندس صادقی  شهردار ایلام گزارشی در خصوص تسریع در تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی شهر ایلام-سعدی شمالی و زیرگذر شهید کشوری  در سطح شهر ایلام ارائه نمود .


#من_مراقب_آب_هستم
کرونا در کمین است ، مراقب باشیم
❇️ با ما همراه باشید در👇

🗓 | سه شنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:
  https://t.me/joinchat/SvOtsS8NmPIpfyej
 @akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است