استانداری ایلام

معاون سیاسی استاندار با حضور در گلزار شهدای گمنام ایلام با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد

‍ غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا

‍ غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا

‍ غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا 

⭕️معاون سیاسی استاندار با حضور در گلزار شهدای گمنام ایلام با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، الیاس فتاحی معاون سیاسی و امنیتی ،به همراه مدیران کل سیاسی و انتخابات، امنیتی انتظامی، امور اتباع خارجی و روابط عمومی استانداری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با روز قدس با حضور در مزار شهدای گمنام ایلام با نثار فاتحه یاد و خاطره شهدای گمنام را گرامی داشت.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ضمن گلباران و عطر افشانی مزار شهدا خاطرنشان کرد: پایدای و قوام نظام ما مرهون خون شهداست، همه ما  وظیفه داریم در گام دوم انقلاب اسلامی، برای تحقق آرمان های شهدا، اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری گام برداریم.
الیاس فتاحی گفت: تداوم راه شهدا ضامن بقای انقلاب و نظام است و برهمه ما تکلیف است که راه شهدا را در زندگی فردی و اجتماعی خود الگوبرداری کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سال ۱۴۰۰ سال برگزاری انتخابات اظهار کرد: با تلاش هیات های اجرایی و نظارت تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، امن و سالم در سطح استان فراهم است.
وی افزود: در مجموع ۵۲۷ نفر برای انتخابات شورای شهر تایید صلاحیت شدند که در ۲۷ شهر به رقابت بپردازند.
وی با اشاره به انتخابات شوراهای روستا و عشایر، گفت: تعداد ۲۲۲۳ نفر برای انتخابات مناطق روستایی ثبت نام کردند که کار رسیدگی در هیات های اجرایی تمام شده و به شوراهای نطارت بخش ها ارسال که تا پایان اردیبهشت کار رسیدگی انجام و نتایج اعلام می گردد.
🗓جمعه  ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است