استانداری ایلام

دکتر نوذری:

تمام تلاش خود را برای مهار کرونا در استان بکار بسته ایم/همه استان در آماده باش کامل است/نیازمند همراهی و همکاری بیشتر مردم هستیم

تمام تلاش خود را برای مهار کرونا در استان بکار بسته ایم/همه استان در آماده باش کامل است/نیازمند همراهی و همکاری بیشتر مردم هستیم

درپی روند افزایشی کرونا در جنوب استان اتفاق افتاد:
✔️ سفر استاندار ایلام به شهرستان دهلران

دکتر نوذری:
⭕️ تمام تلاش خود را برای مهار کرونا در استان بکار بسته ایم/همه استان در آماده باش کامل است/نیازمند همراهی و همکاری بیشتر مردم هستیم

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، در پی روند افزایشی شیوع بیماری کرونا در جنوب استان دکتر محمد نوذری صبح امروز پنج شنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ به شهرستان دهلران سفر کرد و از نزدیک در جریان وضعیت کرونا در این منطقه از استان قرار گرفت.

در این سفر که سرپرست معاونت سیاسی استاندار، فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی نیز حضور دارند استاندار ایلام از اهتمام جدی استان برای مهار کرونا خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته در پی افزایش روند شیوع بیماری کرونا در استان به ویژه در مناطق جنوبی استان به واسطه هم مرز بودن با مناطق بحران زده کرونا چون عراق و خوزستان تمهیدات ویژه ای برای مهار این بیماری آغاز کرده‌ایم که امیدوارم با همراهی و همکاری بیشتر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی منتج به نتیجه شود.

وی در ادامه گفت: در ابتدا با اعلام اولین هشدارها همه عوامل و دست اندرکاران ستاد کرونا در استان به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند و بلافاصله ۵ نشست فوق العاده در شهرستانهای ایلام، ایوان، چرداول، آبدانان و دهلران برگزار و تمهیدات لازم برای مهار کرونا در نظر گرفته شد.

دکتر نوذری در ادامه به بازدید های مسئولان استان از مناطق مستعد افزایش کرونا خبر داد و گفت: در این راستا معاون محترم امور عمرانی به شهرستان های دره شهر و آبدانان، سرپرست محترم معاونت سیاسی به شهرستان‌های چرداول و سیروان و معاون محترم اقتصادی به شهرستان ایوان سفر کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت کرونا قرار گرفتند.

وی در ادامه گفت: امروز نیز با توجه به حاد شدن وضعیت کرونا در دهلران به این شهرستان سفر کرده‌ایم تا از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفته و تصمیمات لازم برای مهار فوری کرونا اتخاذ نماییم.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان از همه مردم استان درخواست کرد تابا رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا، سفر نرفتن، فاصله گذاری اجتماعی، چادر نزدن، عدم حضور در اجتماعات، عدم برگزاری گردهمایی ها و ... عدم حضور در مراسمات شادی و عزا با تجمعات بالا به سلامتی خود و خانواده کمک کرده و نقش تعیین کننده خود در مهار و کنترل بیماری کرونا در این مقطع حساس ایفا نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است