استانداری ایلام

ادای احترام استاندار ایلام به خانواده شهید حاج حمید فروشی

جانبازان نماد عزت ملی کشور هستند/خانواده معظم شهدا و ایثارگران افتخار ملت اند

جانبازان نماد عزت ملی کشور هستند/خانواده معظم شهدا و ایثارگران افتخار ملت اند

💥 ادای احترام استاندار ایلام به خانواده شهید حاج حمید فروشی

استاندار ایلام:
✅ جانبازان نماد عزت ملی کشور هستند/خانواده معظم شهدا و ایثارگران افتخار ملت اند

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر محمد نوذری ظهر امروز چهارشنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ در یک حرکت خوب به دیدار خانواده شهید جانباز حاج حمید فروشی رفت و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

در این دیدار که معاونین استاندار نیز حضور داشتند استاندار ایلام جانبازان را نماد عزت ملی کشور خواند و گفت: شهید جانباز والامقام حاج حمید فروشی پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سالها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

دکتر نوذری در ادامه خانواده معظم شهدا و ایثارگران را افتخار ملت عنوان کرد و گفت: ما هر چه داریم از شهداست و تکریم خانواده شهدا حداقل کاری است که می توانیم در مقابل عظمت این عزیزان انجام بدهیم.

وی افزود: آرامش و اقتدار امروز ما مدیون خون شهداست و گرامی داشت یاد و نام این عزیزان روشنگر راه همه ما مردم و مسئولان است.

گفتنی است که مرحوم حاج حمید فروشی از جانبازان دوران دفاع مقدس بود که چندروز پیش پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است