استانداری ایلام

شیرخانی مدیر کل امور بانوان استانداری

تکریم خانواده شهدا تکلیف است.

تکریم خانواده شهدا تکلیف است.

دیدار مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری  با دو خانواده شهید 
تکریم خانواده شهدا تکلیف است.

مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تکریم خانواده شهدا یک تکلیف است که باید بیش از پیش مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.
زینب شیرخانی با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده معزز شهدا بایستی در جامعه نهادینه شود، اظهارداشت: شهدای گرانقدر با جانفشانی، ایثار، از خودگذشتی و حماسه‌آفرینی جان خود را در دفاع از خاک ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و عزت، سربلندی، امنیت و آرامش را برای مردم فهیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند به گونه ای که امنیت امروز ایران اسلامی مثال زدنی است و این مهم برای ما مایه افتخار است.
مدیرکل اموربانوان استانداری ایلام بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خصوصا در بین نسل جوان تاکید کرد و گفت: در راستای پاسداشت خون شهیدان و ادامه دادن راه این عزیزان نباید لحظه ای کوتاهی کنیم، شهدای والامقام با گذشت از رفاه و آسایش خود و سینه سپر کردن در برابر متجاوزان، اجازه تعدی و دست درازی به خاک این مرز و بوم را به دشمن ندادند.
وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا باید در رأس امور قرار گیردضمن دلجویی از خانواده معزز شهدا و ارج نهادن به صبر و استقامت این عزیزان اظهارداشت: برخود وظیفه میدانیم که در شادی و غم کنار خانواده بزرگوار شهیدان باشیم و هرگز شهدا و خانواده‌های گرانقدر آنان را فراموش نخواهیم کرد و قدردان ایثار و ازخودگذشتی شهدا هستیم.
مدیرکل اموربانوان استانداری ایلام باهمکاری سازمان صمت استان ایلام امروز شنبه با خانواده های شهید "علی قلی شریفی" و "عزیزومجید کشکولی"دیدار کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است