استانداری ایلام

ضرب الاجل استاندار ایلام برای تعیین تکلیف کارخانه سیمان دهلران:

دستگاه های متولی ظرف دو هفته بحث کارخانه‌سیمان دهلران تعیین تکلیف شود/علی رغم کمک و مساعدت و اعمال ماده ۲۰ برای این شرکت سرمایه گذار پای کار نیامده است!

دستگاه های متولی ظرف دو هفته بحث کارخانه‌سیمان دهلران تعیین تکلیف شود/علی رغم کمک و مساعدت و اعمال ماده ۲۰ برای این شرکت سرمایه گذار پای کار نیامده است!

ضرب الاجل استاندار ایلام برای تعیین تکلیف کارخانه سیمان دهلران:
⭕️ دستگاه های متولی ظرف دو هفته بحث کارخانه‌سیمان دهلران تعیین تکلیف شود/علی رغم کمک و مساعدت و اعمال ماده ۲۰ برای این شرکت سرمایه گذار پای کار نیامده است!

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز چهارشنبه ۸ بهمن ماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان ضمن گله مندی از دستگاه های متولی درخصوص وضعیت کارخانه سیمان دهلران گفت: برای راه اندازی این کارخانه تلاش های زیادی انجام دادیم و از همه توان استان استفاده کردیم و حتی در رایزنی با مسیولان ذی ربط و در ستاد اقتصادی کشور موضوع را مطرح کردیم و مجوز ماده ۲۰ رفع موانع تولید را برای این شرکت گرفتیم اما متاسفانه سرمایه گذاری پای کار نیامده است!

وی با عنوان این مطلب که قبل از این سرمایه گذار یک رفتار دیگر داشت و خواستار رفع مشکل برای انجام تعهدات بود اما بعد از کمک و مساعدت و رفع مشکل تازه آمده شرط و شروط جدید گذاشته و این رویه غلطی است که دستگاه های متولی موظف هستند بی تعارف به این مقوله ورود جدی داشته باشند.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که حل مشکلات کارخانه سیمان دهلران منوط به اجرای تعهدات، همکاری و تسریع در بهره برداری این واحد است، گفت: در اینجا دستگاه دی ربط چون فرمانداری دهلران، صمت استان و دستگاه های نظارتی سرمایه گذار را بخواهند و ضرب الاجل دو هفته ای تعیین کنند تا متعهد به تعهدات خود ازجمله سپرده گذاری و انجام ۱۰ درصد باقیمانده کار تا پایان سال مالی اقدام نماید.

وی در ادامه خواستار رفتار صریح و منظم فرمانداری دهلران و صمت استان در این خصوص شد و گفت: راه اندازي کارخانه سیمان دهلران که بیش از ۱۲ سال است راکد بوده از مطالبات اصلی مردم منطقه است و لازم است به زودی این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی افزود: برای رفع مسائل و مشکلات بایست ضمن حفظ وضع موجود و تقویت آن بایست در جهت رفع موانع برای وضعیت مطلوب تلاش کرد و این نیازمند برنامه‌ریزی منسجم، پیگیری مستمر و اهتمام جدی در امور دارد که اینجا از دستگاه های درگیر در کار شرکت سیمان دهلران می خواهم نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است