استانداری ایلام

نشست مشترک امام جمعه و استاندار ایلام با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز جمعه ۱۸ مهر ماه نشست مشترک امام جمعه و استاندار ایلام با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز جمعه ۱۸ مهر ماه نشست مشترک امام جمعه و استاندار ایلام با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

⭕️ نشست مشترک امام جمعه و استاندار ایلام با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی 

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز جمعه ۱۸ مهر ماه نشست مشترک امام جمعه و استاندار ایلام با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست صمیمی که در راستای وحدت و همدلی مسئولان استان و بررسی راهکارهای بهبود توسعه و رفع موانع و مشکلات استان در دفتر نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی و اجتماعی و محرومیت زدایی و ... ارائه داد و از تعامل و همکاری نماینده ولی فقیه در استان و مجموعه نمایندگان استان تشکر کرد و گفت: دستاوردها و توفیقات حاصله در حوزه های مختلف حاصل وحدت و همدلی و تلاش مجموعه دلسوزان نظام در استان است که انشاءالله در یکسال آخر کار دولت با قدرت و توان بیشتر ادامه یابد.

در ادامه این نشست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام وحدت و یکپارچگی و انسجام را لازمه یک کشور در حال پیشرفت دانست و گفت: اگر وحدت و همکاری نباشد قطعا در کارها تداخل ایجاد می شود.

بر اساس این گزارش نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز نقطه نظرات خود را در ارتباطات با مسائل مختلف استان مطرح کردند و بر وحدت و همدلی حول منافع استان تاکید کردند. 

در این جلسه بر موضوعاتی از قبیل ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و ... تاکید شد.

در پایان این نشست صمیمی مقرر شد تا با همدلی و هم افزایی روزافزون همه مسئولان اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دستگاه های اجرایی و نهادها و سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی و ... با بهره گیری از ظرفیت های استانی و ملی جهت توسعه و پیشرفت و نیز کمک به محرومیت زدایی مناطق مختلف استان گام های موثری برداشته شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است