استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی علیه السلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی علیه السلام

 پیام استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی علیه السلام 

 ⚫️ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در پیامی فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفتند. 

📃 متن پیام استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة 

اینک که به خاطر شیوع بیماری کرونا و تصمیم مسئولان کشور عراق در بستن مرزها و مصوبات ستاد ملی کرونا و به استناد فتوای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مراسم اربعین چون گذشته برگزار نمی شود لذا از عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دعوت می کنیم بنا به امر معظم له اربعین را در منزل و خانه های خود برپا نمایند و از دور به امام خوبی ها سلام بدهند. 

در این راستا لازم است همه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا نسبت به رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی کرونا به نکات ذیل توجه داشته باشیم، از جمله اینکه؛ 
《در ایام اربعین راهپیمایی چون سالیان گذشته و حرکت به سمت اماکن متبرکه ممنوع است. با توجه به فتوای مقام معظم رهبری مردم در منازل و از راه دور آیین اربعین را برگزار نمایند. و مراسمات ویژه اربعین با رعایت فاصله‌گذاری در اماکن سرباز برگزار شود.》

حال که در اربعین شهادت سالار شهیدان امکان زیارت  آستان مقدسش فراهم نیست، در خانه های خود به سوگ می‌نشینیم و از دور به جانب حضرتش سلام و عرض ارادت می فرستیم. 

در پایان ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی علیه السلام همه را به رعایت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات این ایام دعوت می نمایم. امیدوارم خداوند همه ما را از رهروان راستین آن امام همام قرار دهد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی 
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است