استانداری ایلام

استاندار ایلام:

روستا نماد کار و تلاش و اساس توسعه در یک کشور است

روستا نماد کار و تلاش و اساس توسعه در یک کشور است

✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز روستا و عشاير 

استاندار ایلام:
✔️روستا نماد کار و تلاش و اساس توسعه در یک کشور است

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی در پیامی ۱۵ مهر ماه روز ملی روستا و عشایر را تبریک گفت: در قسمتی از این پیام آمده است:

‌بي شك روستا كانون فرهنگ مهر و عاطفه، کار و تلاش و توليد و نقطه شروع هويت يك ملت است.

وی در بخش دیگری از این پیام آورده است: روستا نماد کار و تلاش و اساس توسعه در یک کشور است و برای رسیدن به این مهم ناچار به توجه بیش از پیش به روستا و روستایی هستیم تا مادامیکه روند مهاجرت را در روستاها معکوس نمائیم.

وی در ادامه به مولفه های فرهنگی در روستا ها اشاره کرده است و می گوید: روستا و عشایر خواستگاه فرهنگ ناب راستی، درستی و سادگی است و روستايي سمبل صداقت و مهرباني و الگوي جامع از ارزشهاي انسانی، ملي و ديني است.

در اين پيام همچنين آورده شده است: روستاییان و عشایر به عنوان بخش بزرگي از نظام اجتماعي و جمعيتي است كه در تمام شئون اقتصادي، اجتماعي و سياسي و فرهنگي كشور اهميت ویژه ای دارد تاجایی که این قشر زحمت کش يكي از اركان مهم در حفظ توان اقتصادي كشور در سال جهش تولید محسوب مي شوند.

وی می افزاید: امروزه به يمن نگاه ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت تدبير و اميد توجه خاصی به ايجاد و توسعه زيرساختهاي توسعه روستايي، معيشت و اقتصاد روستا و همچنین مفهوم بخشيدن به روستا و جايگاه آنان در حركت به سوي توسعه فراگير صورت گرفته است.

در قسمت پاياني پيام استاندار ایلام آمده است: 
اينجانب ضمن گراميداشت ۱۵ مهر ماه روز ملي روستا و عشایر، از تلاش و همكاري همه جانبه تمامي دست اندر كاران در امر چون اعضاي محترم شوراهاي اسلامي، دهياران پرتلاش و زحمتكش و به ویژه مردمان خوب و باصفای روستا و عشایر در اقصی نقاط استان عزیز ایلام تقدیر و تشكر نموده و از ايزد منان سلامتی، سربلندي و بهروزی آنان را مسئلت می نمایم. 

قاسم سلیمانی‌دشتکی 
استاندار ایلام 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است