استانداری ایلام

استاندار ایلام

همراهی با مردم شفاف ترین مسیر در امر خدمتگذاری است/تفسیر مدیران از قانون‌ بایست به نفع مردم باشد/مالیات شرکت های بزرگ باید در استان پرداخت شود

همراهی با مردم شفاف ترین مسیر در امر خدمتگذاری است/تفسیر مدیران از قانون‌ بایست به نفع مردم باشد/مالیات شرکت های بزرگ باید در استان پرداخت شود

استاندار ایلام:
🟣 همراهی با مردم شفاف ترین مسیر در امر خدمتگذاری است/تفسیر مدیران از قانون‌ بایست به نفع مردم باشد/مالیات شرکت های بزرگ باید در استان پرداخت شود

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه در دیدار نادر جنتی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه در شرایط سخت کنونی و یک سال آخر کار دولت هستیم، گفت: در چنین شرایطی مدیران بایست با تمام توان کار کنند و در این راه بیشتر هوای مردم را داشته باشند. 

وی با بیان این مهم که همراهی با مردم شفاف ترین مسیر در امر خدمتگذاری است، اضافه کرد: در این میان تفسیر مدیران از قانون‌ بایست به نفع مردم باشد و در نهایت به رفع مشکلات آنان منتج شود. 

استاندار ایلام با بیان اینکه از مديران قوی حمایت خواهد کرد، تصریح نمود: البته مدیران هم بایست عملکردشان قابل دفاع باشد و گره از مشکلات مردم بگشایند نه اینکه با مانع تراشی در کار مردم گره ایجاد کنند!

وی با اشاره به اینکه مدیران بایست رویه کاری خود را در تعامل با مردم هماهنگ کنند، اظهارداشت: اگر با مردم همراه باشیم و نگاه مثبت انان را در امور پیش روی خود داشته باشیم قطعا در کارها موفق تر ظاهر خواهیم شد.

نماینده عالی دولت در استان خواستار همکاری و تعامل بیشتر امور مالیاتی با مردم شد و گفت: همه ما بعنوان مسئول به خاطر مردم اینجا هستیم و در هر شرایطی بایست این مهم را مد نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که الان در این شرايط سخت مالی یکی از منابع دولت مالیات است، گفت: اما در این شرایط مردم هم در تنگنا هستند و بایست هوای آنان را نیز داشته باشیم و با تعامل با مردم کار ها را پیش ببریم.

استاندار ایلام در پایان خواستار پرداخت مالیات شرکت های بزرگ در استان شد و گفت: امروز مالیات شرکت های بزرگ استان در تهران پرداخت می شود و اگر این رویه اصلاح شود درآمدهای استان به اندازه یک استان بزرگ خواهد بود.

 وی افزود: ظرف سه سال گذشته ۵۰ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده است و مالیات این حجم سرمایه گذاری در ایلام پرداخت نمی شود و این رویه غلط بایست اصلاح شود چراکه این یکی از مطالبات مهم مردم استان است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است