استانداری ایلام

استاندار ایلام

طرح های بی نام و توجیه دار را برای افراد جویای کار تشریح کنید

طرح های بی نام و توجیه دار را برای افراد جویای کار تشریح کنید

استاندار ایلام گفت؛ در طرح های اشتغالزایی ملاک صرفا آمار و ارقام نیست بلکه اشتغال پایدار مد نظر است.

وی در ادامه خطاب به بانک ها دستور داد؛ طرح ها تا توجیه لازم را نداشته باشند، تا اشتغالزایی پایدار نداشته باشند و تا توسط دستگاه تخصصی و کارگروه تخصصی تایید نشده باشند به هیچ وجهی قبول نکنید.

استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که اعتبارات اشتغال روستایی بایست در راه خود جذب بشود، تصریح نمود؛ مسئولان دستگاه های اجرایی به میان  مردم بروند و طرح ها و پروژه های اشتغالزایی و طرح های بی نام خود را برای جوانان بیکار تشریح کنند.

وی در ادامه به مشخصه اشتغال پایدار اشاره کرد و گفت؛ اشتغال پایدار یعنی اینکه فردجویای کار با اجرای این طرح توجیه دار صاحب یک شغل واقعی شود و همزمان بیمه وی نیز انجام گیرد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد؛ طرح ها و پروژه های توجیه دار هم بایست در دستگاه تخصصی و هم در کارگروه تخصصی تایید شود و البته نوع بیمه آن نیز مشخص شود و ملاک ما هم در اشتغالزایی بیمه افراد است.

وی تاکید کرد؛ اگر تمام کارهای ما در امر سرمایه‌گذاری منتج به اشتغالزایی پایدار نشود یعنی هیچ کار خاصی انجام نداده ایم.

نماینده عالی دولت با تاکید بر این موضوع که در فاز دو تسهیلات اشتغالزایی نبایست دقت را فدای سرعت کرد، اظهار داشت؛
بگذارید آخر بشویم اما آمارها واقعی باشد و منتج به اشتغالزایی واقعی شود.

وی درپایان گفت؛ اگر دنبال اجرای صحیح طرح های توجیه دار و اشتغالزا هستیم یا آنها را به افرادی که اهلیت آنها مشخص شده است واگذار کنیم و یا اینکه ابتدا آن را برای افراد جویای کار چنان تشریح و توجیه کنیم که در ارتباط با آن طرح اهلیت پیدا کنند.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است