استانداری ایلام

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از استاندار ایلام تقدیر کرد

قدردانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از استاندار ایلام

قدردانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از استاندار ایلام

قدردانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از استاندار ایلام

🔹وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از استاندار ایلام تقدیر کرد

🟣 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای از زحمات، تلاش ها و همکاری های قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در طول زمان برنامه ریزی اجرای آزمون‌های سراسری ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی قدردانی کرده است. در بخش از این نامه آمده است: 

《تلاش خالصانه و صادقانه جنابعالی تجسم وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. ثمره این بذر درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نویدبخش آینده‌ای پرنشاط و زیباست. نیل به آرزوهای بزرگ ملی نیازمند فکر روشن، عزم راسخ، اراده ای استوار و شجاعت و اخلاص است. در طول زمان برنامه ریزی اجرای آزمون‌های سراسری ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اهتمام و همدلی و مجاهدت تمامی نهادهای مددکار و یاری دهنده تقدیر شدنی است.》

بدین وسیله از تلاش و کوشش بی دریغ جنابعالی و همکاران محترم آن نهاد به ویژه مشارکت تأثیرگذار و ایجاد همدلی ملی در برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها با رعایت حداکثری الزامات بهداشتی که نمادی از استمرار جریان علمی در کشور است، قدردانی و تشکر می‌کنم. موفقیت و بهروزی روز افزون تان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است