استانداری ایلام

استاندار ایلام در سی و چهارمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا:

به شدت به عوامل نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا برخورد می شود/در مراسمات محرم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی الزامی است

به شدت به عوامل نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا برخورد می شود/در مراسمات محرم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی الزامی است

ناچار به زندگی با کرونا هستیم ...
استاندار ایلام در سی و چهارمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا:
 به شدت به عوامل نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا برخورد می شود/در مراسمات محرم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی الزامی است/مراسمات عزاداری ایام محرم در فضای باز برگزار شود/حضور صدا و سیما در ستاد کرونا پررنگ شود/بیشترین عامل مبتلا به کرونا در مراسمات و تجمعات مختلف اتفاق می افتد

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در سی و چهارمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا خواستار اجرایی شدن مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا شد و گفت: امروز ناچار هستیم با کرونا زندگی کنیم اما بایست مواظب باشیم در این همزیستی آسیب نبینیم.

وی با تأکید جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در یک هفته پیش رو، هشدار داد: در این یک هفته باقی مانده تا محرم اغلب مردم مراسمات جشن و شادی که در پیش دارند برگزار می کنند و این می تواند آبستن یک شرایط خطرناک برای شیوع بیماری کرونا باشد و بایست در این راستا تمهیدات ویژه ای درنظر گرفته شود.

وی با تاکید بر این مهم که بیشترین عامل مبتلا به کرونا در مراسمات و تجمعات مختلف اتفاق می افتد، افزود: به شدت به عوامل نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا برخورد می شود.

وی افزود: در این راستا فرمانداران، بخشداران و دهیاران در تبیین دستورالعمل‌های ستاد کرونا در این یک هفته حساس دقت کنند و نگذارند با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در تجمعات شرایط بدتر از این بشود.

استاندار ایلام در ادامه ضمن اینکه خواستار حضور پررنگ صدا و سیما در ستاد کرونا شد، گفت: در این بازه زمانی صدا و سیما و اصحاب رسانه و فضای مجازی تلاش کنند که با تبیین شرايط خطرناک امروز مردم خطر کرونا را جدی بگیرند هیچ گاه فکر نکنند که این بیماری در استان کمرنگ شده و همه چیز عادی گشته است!

وی در ادامه گفت: مردم استان و دستگاه‌های متولی در امر مراسمات محروم مواظبت کنند که مراسمات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی افزود: این مراسمات بایست در فضای باز، با رعایت فاصله گذاری مناسب و الزام ماسک برای همه عزاداران، در ساعت مشخص شده صورت پذیرد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا ماسک زدن را جزئی از زندگی مردم خواند و از ستاد ملی کرونا خواست در این زمینه تسهیلاتی در اختیار واحدهای تولید ماسک استان قرار دهد.

وی ادامه داد: در این راستا از ستاد ملی کرونا خواسته ایم برای تولید انبوه و دسترسی آسان مردم به ماسک ترتیبی اتخاذ دهد تا امور مالیاتی مالیات ارزش افزوده و عام را از واحدهای تولیدی ماسک نگیرد و دستگاه های متولی می بایست در این راستا پیگیری کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است