استانداری ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت عید سعید غدیر

غدیر تداوم خط نبوت و سرچشمه ای‌ست که تا پایان هستی می جوشد.

غدیر تداوم خط نبوت و سرچشمه ای‌ست که تا پایان هستی می جوشد.

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت عید سعید غدیر

استاندار ایلام:  
غدیر تداوم خط نبوت و سرچشمه ای‌ست که تا پایان هستی می جوشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی با صدور پیامی فرا رسيدن عيد سعيد غديرخم را تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"من کنت مولا فهذا علی مولا"

غدیر، تنها نام یک سرزمین نیست؛ غدیر تداوم خط نبوت و سرچشمه ای‌ست که تا پایان هستی می جوشد. از این رو، غدیر ادامه رسالت محمد صلی الله علیه و آله در ولایت علی علیه السلام است.

غدیر عصاره خلقت و خلاصه مکتب وحی است. غدير روز بيعت و روزميثاق است، در غدیر علي مي آيد تا ابراهيم وار بت هاي زمانه را در هم شكند و مسير نبوت را هموار سازد و امامت را متجلي سازد.

بنابراین، غدیر عید ولایت و امامت و بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است. امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودهای و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام برداریم.

درپایان فرارسیدن این عید سعید و فرخنده را که عید بزرگ مسلمانان است را به سادات عزیز، عموم مردم به ویژه مردم شریف، مؤمن و انقلابي استان ایلام تبريك و تهنیت عرض مي كنم و اميدوارم خداوند دلهاي ما را با نور قرآن و ولايت روشن گرداند و مسير ما را علوي و زندگي ما را منور به عشق و مهر محمدي گرداند.

در پایان سلامتی و توفيق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

قاسم‌سلیمانی‌دشتکی
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است