استانداری ایلام

استاندار ایلام در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید عنوان کرد:

کسب رتبه نخست کمیسیون کارگری استان در کشور

کسب رتبه نخست کمیسیون کارگری استان در کشور

 کسب رتبه نخست کمیسیون کارگری استان در کشور
استاندار ایلام در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید عنوان کرد:
 بازگشت ۱۰۰ واحد تولیدی به چرخه تولید در استان/تقدیر از نقش دستگاه قضا در فضای کسب و کار استان/ ... و
جهش تولید، اولویت اصلی امور اقتصادی استان

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز چهارشنبه ۱ مرداد ماه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که بصورت ویدئوکنفراس برگزار شد با اشاره به شعار سال جهش تولید خواستار توجه جدی همه دستگاه های متولی در این زمینه شد و گفت: در این راستا اولویت اصلی و مهم امور اقتصادی استان تحقق شعار سال در ایجاد "جهش تولید" است.

وی در ادامه بر داشتن روحیه جهادی مسئولان در رفع موانع پیش روی تولید، تاکید کرد و گفت: اگرچه با شیوع دو ویروس منحوس کرونا و تحریم شرایط سختی پیش روی تولید و اقتصاد کشور است اما نیازمند برگشتن به روحیه جهادی دوران دفاع مقدس برای غلبه بر موانع پیش رو هستیم.
 
وی افزود: البته از آغاز سال تا کنون استان در عرصه کار و تلاش و تولید به موفق ظاهر شده است و به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است و در این راستا با تقویت رایزنی ها توفیقات ارزشمند و امیدوار کننده ای برای استان بدست آمده است که انشاء الله در ادامه به رونق و جهش تولید منجر می شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه گریزی به عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان داشت و گفت: در این زمینه با تلاش های صورت گرفته موفق شدیم یکصد واحد تولیدی راکد و نیمه فعال را به چرخه تولید بازگردانیم و در این حوزه جزو استان های موفق در کشور بودیم.

وی در ادامه از رتبه اول عملکرد کمیسیون کارگری استان خبر داد و گفت: در این رابطه با مداخله گری به موقع در موضوعات مختلف از جمله شرایط کرونایی این کمیسیون نقش بازدارندگی قابل قبولی در جلوگیری از بیکار شدن کارگران و صاحبان شغل داشته است.

وی در ادامه از نقش خوب و ارزشمند دستگاه قضا در حمایت از فضای کسب و کار استان گفت و تصریح نمود: اینجا لازم است از همکاری و تعامل خوب دستگاه قضا در امور مختلف از جمله نقش بارزی که در حمایت از کار و کارگر در کمیسیون کارگری داشته است تشکر نمایم.

گفتنی است در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مسائل و مشکلات ۵ طرح تولیدی، خدماتی و گردشگری مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی چرداول، طرح گلخانه ای هیدروپونیک مهران، سیلوی گندم ۲۰ هزار تنی دره شهر، طرح گردشگری آسمان آباد چرداول و شرکت تعاوني سولفات پتاسیم ایوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است