استانداری ایلام

استاندار ایلام

عملکرد هلال احمر استان مطلوب و رضایت بخش است/نقش استانی، ملی و بین المللی هلال احمر مهم و حائز اهمیت است

عملکرد هلال احمر استان مطلوب و رضایت بخش است/نقش استانی، ملی و بین المللی هلال احمر مهم و حائز اهمیت است

خودم را یک داوطلب هلال احمر می دانم
استاندار ایلام:
عملکرد هلال احمر استان مطلوب و رضایت بخش است/نقش استانی، ملی و بین المللی هلال احمر مهم و حائز اهمیت است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز سه شنبه ۱۰ تیرماه در دیدار مرادیان معاون جمعیت هلال احمر کشور ضمن تبریک سالروز حماسه آزادسازی مهران یاد و خاطره شهدای این عملیات غرورآفرین را گرامی داشت و گفت: حماسه آزاد سازی مهران یک نقطه عطف در تاریخ دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: دیروز مهران پیشانی دفاع مقدس و نبرد با دشمن در عملیات کربلای یک بود و امروز دروازه ورود به عتبات عالیات و مسیر شماره یک زائرین حضرت اباعبداالله الحسین علیه السلام به سمت کربلای معلی و مرکز توجه در کشور و عالم است.

وی افزود: امروز با توجه به اقدامات انجام شده و در دست اجرا آینده بسیار خوب و درخشانی برای مهران متصور هستیم بطوریکه این منطقه می تواند پیشران توسعه استان و کشور باشد.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تقدیر از زحمات هلال احمر در استان نقش استانی، ملی و بین المللی این نهاد ارزشمند را مهم خواند و گفت: نقش آفرینی هلال احمر در ابعاد ملی و بین المللی و استانی با توجه به وظایف خطیری که دارد بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: البته رسالت هلال احمر در ایلام با توجه به اینکه یک استان حادثه خیز است و از طرفی مرکز توجه در رخ داد بزرگ اربعین است، بسیار سنگین و حائز اهمیت است.

وی عملکرد هلال احمر در استان را مطلوب و رضایت بخش عنوان کرد و گفت: نقش هلال احمر در اتفاقات و رویدادهای مذکور بی بدیل بوده و از این بابت از مجموعه عوامل استانی و کشوری این نهاد تشکر می کنم.

سلیمانی دشتکی در ادامه از ایجاد آشیانه بالگرد با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و اختصاص یک بالگرد با اعتبار بالای ۲۰۰ میلیارد تومان بعنوان
کارهای مهم در این حوزه یاد کرد و گفت: برای احتیاط هم یک بیمارستان صحرایی در زمان کرونا تشکیل دادیم که امروز برای آشیانه بالگرد باقی مانده است.

وی افزود: البته هلال احمر لازم است برای بالابردن ضریب امنیت پروازها تفاهم نامه ای با فرودگاه ایلام ایجاد نماید.

وی در ادامه از طرح های هلال احمر مبنی بر ایجاد پایگاه ها و موسسات بهداشتی و خدماتی و تولیدی استقبال کرد و گفت: منعی برای صادرات نداریم،  در جلسه ای که با استاندار واسط عراق برگزار کردیم علاوه بر اینکه خواستار بازگشایی مرز تجاری بصورت تمام وقت شدیم، توافق شد در روز ۲ ساعت کار پایانه ها زودتر آغاز شود و همچنبن تفاهم نامه هایی در زمینه صادرات تجهیزات پزشکی و مبادلات تجربیات به امضا رسید.

استاندار ایلام در پایان عملکرد هلال احمر در استان را موفق ارزیابی کرد و گفت: عملکرد هلال احمر استان رضایت بخش و مطلوب است و در امورات پیش روی این نهاد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و مضافا اینکه خودم را یک داوطلب و عضوی از این جامعه بزرگ می دانم.

در ادامه مرادیان معاون جمعیت هلال احمر کشور ضمن تقدیر و تشکر از کمک و تعامل خوب و سازنده استاندار ایلام با مجموعه هلال احمر کشور و استان گفت: با توجه به شناخت و توانمندی و پیگیری های مداومی که از جناب آقای سلیمانی دشتکی استاندار ایلام سراغ دارم می توان ادعا کرد که حضور ایشان یک فرصت مغتنم برای استان و مجموعه هلال احمر است تا در ماموریت های پیش رو موفق و تاثیرگذار ظاهر شود.

وی در ادامه از ایجاد پایگاه ها و موسسات درمانی و خدماتی در استان خبر داد و گفت: هلال احمر در مناطق مختلف استان مجموعه ها، پایگاه ها و موسسات بهداشتی،  درمانی و خدماتی دایر می کنند و در این راستا نیازمند کمک و همکاری دولت در استان هستیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است