استانداری ایلام

استاندار ایلام

معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری بصورت عملیاتی خواسته ها و مطالبات مردم استان را پیگیری کرده است

معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری بصورت عملیاتی خواسته ها و مطالبات مردم استان را پیگیری کرده است

استاندار ایلام:
معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری بصورت عملیاتی خواسته ها و مطالبات مردم استان را پیگیری کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ظهر امروز شنبه ۷ تیرماه در دیدار با امام جمعه ایلام که به اتفاق معاون مناطق محروم ریاست جمهوری و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد از سه گام مهم معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری برای محرومیت زدایی خبر داد و گفت: کمک به اجرای شدن پروژه های مناطق محروم استان، اختصاص اعتبار برای احیای زمین های شیب دار  و زمینه سازی برای تشکیل شورای توسعه روستایی استان سه گام مهمی بود که که برای رفع محرومیت در سفر معاون مناطق محروم ریاست جمهوری به استان برداشته شد.

وی در ادامه با اشاره به سفر معاون مناطق محروم ریاست جمهوری به استان است، اظهار داشت: پس از تشکیل قرارگاه سازندگی هلیلان با سه کمیته کمیته اقتصادی و عمرانی و اجتماعی و سفر به منطقه مردم هلیلان به اتفاق مسئولان استان به اتفاق مسئولان استان و دیدار با مسئولان ۸ نهاد و وزارتخانه در مرکز کشور امروز شاهد حضور دکتر امید معاون مناطق محروم ریاست جمهوری در استان هستیم و بایست از اینکه عملیاتی تر از دیگران پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی را پیگیری کرده اند تشکر می کنم.

وی افزود: با حضور مسئولان ارشد معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری دیروز و امروز از مناطق محروم و طرح ها و پروژه های دو شهرستان هلیلان و بدره بازدید بعمل آمد و امروز نیز سه جلسه قرارگاه سازندگی هلیلان، کارگروه فرش و شورای توسعه و برنامه ریزی استان برگزار شد.

استاندار ایلام در ادامه گفت: امروز تصمیمات بسیار خوبی در سه جنبه گرفته شد، از جمله کمک به پروژه های عمرانی استان در هلیلان (داجیوند) و بدره پمپاژ (تلخاب) بود.

وی با اشاره به جذب  ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی ایلام را در ردیف استان های برتر کشور در این زمینه عنوان کرد و گفت: به خاطر این موفقیت معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری قول دادند که ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر خارج از سهم ملی و مرکزی به استان اختصاص یابد.

وی افزود: دومین قول اختصاص اعتبار به اجرایی شدن احیای زمین های شیب دار در دامنه جنگل ها و کوه ها که باعث از بین رفتن جنگ ها می شود، بود.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: کار بزرگتر و مهم تر گردهم آوردن مجموعه هلدینگ ها، نهادها و شرکت ها بزرگ کشور در یک جلسه با موضوع رفع محرومیت از مناطق محروم روستایی و عشایری استان و تدوین طرح توسعه روستایی برای استان ایلام است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است