استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز ملی اصناف

استاندار ایلام به مناسبت ۱ تیرماه روز ملی اصناف پیامی صادر کرد

استاندار ایلام به مناسبت ۱ تیرماه روز ملی اصناف پیامی صادر کرد

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز ملی اصناف

استاندار ایلام به مناسبت ۱ تیرماه روز ملی اصناف پیامی صادر کرد

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اصناف و بازاریان را بایست از طلایه داران و پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی نامید که در چهار دهه گذشته همراهی و تعهد خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهترین شکل ممکن به اثبات رسانده اند.

آری این قشر شريف و زحمتكش در طول حيات انقلاب اسلامي، همواره در خط مقدم شكوفايي اقتصادي و خدمات رساني به مردم قرار داشته است و در كنار پرداختن به مسائل حرفه اي و به حركت واداشتن چرخ هاي نظام توليد و توزيع، در بزنگاه های حساس تاریخ این مرز و بوم صحنه های درخشانی از خود برجای گذاشته اند.

و امروز بایست بیش از پیش هوای این قشر زحمتکش و تاثیرگذار جامعه را داشته باشیم تا در کشاکش نبرد با ویروس منحوس کرونا همچنان شاهد نقش آفرینی آنان در کار و تلاش و تولید باشیم.

نامگذاری اول تیرماه به عنوان روز ملی اصناف، گویای اهمیت و جایگاه ویژه این قشر شریف و زحمتکش است.

اینجانب ضمن تبریک این روز به اصناف و بازاریان استان، امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام "سال جهش تولید" نامگذاری گردیده است، با تکیه بر توان و تخصص صاحبان صنوف و حمایتهای دولت و رفع موانع تولید، شاهد رونق تجارت و تقویت واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی باشیم.

در پایان سلامتی، عزت و سربلندی اصناف و بازاریان استان را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی دشتکی
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است