استانداری ایلام

استاندار ایلام

مدیران گزارش عملکرد دولت را به رسانه ها و مردم بدهند

مدیران گزارش عملکرد دولت را به رسانه ها و مردم بدهند

استاندار ایلام خواستار ارائه گزارش فعالیت ها و عملکرد های دستگاههای اجرایی به مردم و وزارتخانه ها شد.

وی حضور مدیران ادامه داد: مدیران در میان مردم حضور یابند و گزارش فعالیت های خود را به مردم ارائه دهند چرا که باعث می شود برخی عنوان کنند که جلسات متعدد هیچ دستاوردی ندارد در حالی که بسیاری از واحدهای صنعتی در جلسات مختلف تعیین تکلیف و فعال شده اند و اشتغال بسیاری در استان حفظ شده است.
 
نماینده عالی دولت از دبیر جلسات مختلف از جمله ستاد تسهیل، ستاد اقتصاد مقاومتی، شورای اشتغال و دیگر کمیسیون ها خواست نسبت به ارائه عملکرد این جلسات و مصوبات و اقدامات صورت گرفته گزارشات لازم را به مردم و وزارتخانه ها ارائه دهند.

وی همچنین با اشاره به دستاوردهای دیدار با وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: ما در همین دیدار با وزیر راه دستور کتبی آغاز عملیات اجرایی راه آهن ایلام، بزرگراه ایلام به مهران و مهران به دهلران و اندیمشک را گرفته ایم و یا در بحث واگذاری زمین به مددجویان کمیته امداد دستور همکاری داده است.

استاندار ایلام در ادامه تأکید کرد: مدیران تحولات ملی و استانی را در بخش های خود رصد کنند و فقط متکی به بخشنامه ها و آیین نامه های استانی نباشند و خود را به بودجه های استانی محدود نکنند.

وی همچنین در خصوص استفاده از منابع ارزی نیز تصریح کرد: ما در استان بیشترین منابع ارزی را جذب کرده ایم و با فاصله در کشور رتبه ی اول را داریم ولی به علت عدم ارائه گزارش های مرتبط رتبه ی واقعی ما در کشور مشخص نشده است.
 
وی هدف از اطلاع رسانی به موقع امورات پیش روی دستگاه های اجرایی را گزارش به مردم عنوان کرد وگفت؛ از طرفی ما می خواهیم فعالیت هایی که دوستان و دستگاهها انجام می دهند نادیده گرفته نشود و از جهت دیگر مردم را امیدوار به رفع مشکلات کنند.

🔸در این نشست مسائل و مشکلات چند شرکت و موسسه در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در جهت رفع موانع آنها صورت گرفت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است