استانداری ایلام

استاندار ایلام؛

8 سال مطالبه استان ایلام بایست بعنوان یک فرهنگ ملی ثبت شود

8 سال مطالبه استان ایلام بایست بعنوان یک فرهنگ ملی ثبت شود

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح روز یکشنبه 16 دی ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید صدا و سیمای مرکز ایلام گفت؛ بارها تکرار کرده ام و باز تکرار می کنم و می خواهم این مطلب به یک فرهنگ ملی تبدیل شود که ایلام 8 سال در دوران جنگ تحمیلی توسعه پیدا نکرد و این داد مظلومیت این دیار است که بایست همه به آن توجه کنند.

وی ادامه داد؛ صدا و سیمای مرکز ایلام تاکنون به شایستگی انعکاس دهنده خدمات و خواسته ها و مطالبات بوده است.

استاندار ایلام در ادامه گفت؛ صدا و سیما در اربعین سنگ تمام گذاشت و لازم است از همه دست اندر کاران به ویژه جناب شیروی بابت خدمات ارزنده ای که انجام داده اند تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد؛ برای آقای بازوند مدیرکل محترم جدید صدا و سیمای استان آرزوی موفقیت دارم و همکاری که با آقای شیروی داشته ایم با ایشان نیز داریم.

سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که به کمک صدا و سیما اتاق مدیران  شیشه ای شد،گفت؛ اتاق شیشه ای به خاطر این بود که مردم ناظر بر کار و رفتار و تصمیم گیری ما باشند و فلسفه ما در پوشش زنده شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سفرهای شهرستانی با کمک صدا و سیما همین بود.

وی ادامه داد؛ از طریق صدا و سیما ظرفیت ها و کمی و کاستی های اربعین را انتقال دادیم و البته نتیجه بخش بود که هم شاهد افزایش تردد  زوار در مرز مهران شدیم و از طرف دیگر باعث رسیدگی به موقع مسئولان شدیم.

استاندار ایلام در ادامه از شب طوفانی مهران گفت و تصریح نمود؛ اگر حضور به موقع مسئولان و پای کارآمدن مردم نبود و صدا و سیما به لحظه اطلاع رسانی نمی کرد در آن حادثه فاجعه اتفاق می افتاد.

وی درپایان گفت؛ از مجموعه صدا و سیما در کشور و استان تقدیر و تشکر کنم ، صدا و سیمای ایلام با دولت نهایت همکاری را داشته است و این یک ظرفیت مهم برای ما بود و هست و خواهد بود.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است