استانداری ایلام

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار:

نقش روابط عمومی ها در موفقیت سازمان ها حائز اهمیت است/هنر انتقال عملکردها و ارتباط با رسانه ها و تبیین کارهای صورت گرفته و اقناع مخاطب کار روابط عمومی است/روابط عمومی درون و بیرون سازمان را بهم پیوند

نقش روابط عمومی ها در موفقیت سازمان ها حائز اهمیت است/هنر انتقال عملکردها و ارتباط با رسانه ها و تبیین کارهای صورت گرفته و اقناع مخاطب کار روابط عمومی است/روابط عمومی درون و بیرون سازمان را بهم پیوند

 دیدار شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با امام جمعه ایلام

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار:
 نقش روابط عمومی ها در موفقیت سازمان ها حائز اهمیت است/هنر انتقال عملکردها و ارتباط با رسانه ها و تبیین کارهای صورت گرفته و اقناع مخاطب کار روابط عمومی است/روابط عمومی درون و بیرون سازمان را بهم پیوند می دهد/مدیران به مقوله روابط عمومی جدی تر توجه کنند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، ظهر امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به مناسبت هفته روابط عمومی، شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به اتفاق معاون سیاسی و امنیتی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی استان با حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی امام جمعه ایلام با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی حضور معاونت سیاسی استانداری در جمع روابط عمومی ها را نشانه جا افتادن اهمیت و جایگاه روابط عمومی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی از آنجا که به عنوان علمی که درون و بیرون سازمان را به هم پیوند می دهد نیازمند حضور نیروهایی با توان علم و هنر بالا در این حوزه مهم است.

وی در ادامه با مثالی زیبا و آموزنده به پیشینه روابط عمومی در قرآن اشاره کرد و گفت: قصه ی حضرت موسی (ع) مطرح است زمانیکه خداوند متعال در آیات ۲۵ تا ۲۸ سوره ی مبارکه طه می فرماید؛ قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي، وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي، وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِسَانِي، يَفْقَهُوا قَوْلِي ( گفت پروردگارا سينه‏ ام را گشاده گردان، و كارم را براى من آسان ساز، و از زبانم گره بگشاى،[تا] سخنم را بفهمند)

وی ادامه داد: اگرانسان توکل به خدا داشته باشد و مغلوب هیبت کار نشود و اعتماد به نفس داشته باشد با کمک گرفتن از خدا حرکت کند موفق می شود.

وی افزود: در این آیه بحث رسانه و قدرت بیان برای انتقال رسالت مطرح می شود و حضرت موسی (ع) برای این که انتقال پیام را به راحتی انجام دهد از خدا می خواهد که برادرش را شریک نبوتش قرار دهد چرا که او قدرت بیان دارد و این جایگاه رسانه را بیان می کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یکی از نیازهای اصلی و ضروری جامعه ما انعکاس عملکرد دستگاه ها، مدیران و مسئولان عنوان کرد و گفت: مدیران بایست در قبال خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخگو باشند و معمولا انتظاراتی که از دستگاه است محقق شود.

وی با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی از آن بعنوان سخنگوی سازمان و دستگاه یاد کرد و گفت: در دنیای رسانه ای امروز جایگاه روابط عمومی ها بسیار بالاست و بدون نقش روابط عمومی مدیران نمی توانند پاسخگو باشند.

امام جمعه ایلام گفت: روابط عمومی ها از یک طرف اشراف اطلاعاتی به سازمان دارند و از طرف دیگر با مردم در ارتباط هستند وانتظارات و مطالبات مردم را می دانند و این ارتباط دو سویه را با هنر خود می توانند برقرار سازند.

وی از این که سه دوره متوالی استان ایلام رتبه ی برتر روابط عمومی ها را دارد ابراز خرسندی کرد و گفت: طبیعتا اگر روابط عمومی ها در امور سازمان اشراف اطلاعاتی داشته باشند و جایگاه سازمانی خوبی نیز داشته باشند، این مهم در جهت تقویت و موفیت سازمان عمل خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در ادامه هنر انتقال عملکردها و ارتباط با رسانه ها و تبیین کارهای صورت گرفته و اقناع مخاطب را از کار های مهم روابط عمومی عنوان کرد که بایست بیشتر به آن پرداخت.
 
وی با تاکید بر این مطلب که بایست با روابط عمومی اسلامی آشنا شویم و آن را عملی کنیم و به دنیا نشان دهیم، اضافه کرد: نقش تکریم ارباب رجوع و مطالبه گران از سازمان در روابط عمومی مشخص می شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به نقش و جایگاه مهم روابط عمومی گفت: از همه ی مدیران می خواهم که جدی تر به مقوله روابط عمومی توجه داشته باشند.

گفتنی است که در این دیدار ابتدا قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گزارش از وضعیت روابط عمومی ها در استان ارائه کرد. سپس دکتر نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام به تشریح عملکرد روابط عمومی در یک سال گذشته پرداخت و از آن بعنوان سال موفق روابط عمومی ها در استان یاد کرد و در ادامه دو تن از مدیران روابط عمومی و خبرنگاران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان این نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از همراهی و نگاه مثبت امام جمعه ایلام به مقوله روابط عمومی ها در استان تجلیل بعمل آوردند. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است