استانداری ایلام

در سومین روز از هفته روابط عمومی اتفاق افتاد:

دیدار مدیرکل استاندارد با مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام

دیدار مدیرکل استاندارد با مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام

در سومین روز از هفته روابط عمومی اتفاق افتاد:
دیدار مدیرکل استاندارد با مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام

به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری‌ایلام، امروز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در سومین روز از هفته روابط عمومی مهناز همتی مدیرکل استاندارد با مدیرکل و مجموعه روابط عمومی استانداری ایلام دیدار کرد وضمن تبریک این هفته‌ از مجموعه تلاش های اداره‌کل روابط عمومی‌ استانداری‌ تشکر کرد.

در این دیدار که مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد و مجموعه روابط عمومی استانداری ایلام نیز حضور داشتند همتی از جایگاه روابط عمومی در اداره کل استاندارد بعنوان بازوی توانمند این اداره کل یاد کرد و گفت: برای موفقیت هر دستگاهی وجود یک روابط عمومی پاسخگو و پویا یک ضرورت انکار نشدنی است.

وی در ادامه خواستار همکاری روابط عمومی ها در تبیین سازی نقش استاندارد در سلامت کالاهای مصرفی شد و گفت: در این راستا نیازمند فرهنگ سازی و مشارکت مردم هستیم که این مهم با کمک روابط عمومی های سازمان ها و ارگان های مختلف امکان پذیر است.

در این نشست آیت قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام ضمن تشکر از حضور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد از نگاه مثبت این مجموعه به مقوله روابط عمومی تشکر کرد و گفت: تکریم جایگاه روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی میان مردم و سازمان نشان از فهم و بینش بالای مدیران در برخورد با این نهاد مهم و تاثیر گذار در عصر ارتباطات دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به نقش مهم و حائز اهمیت روابط عمومی بتوان از این نهاد اثر گذار بعنوان مرکز اصلی تصمیم سازی و سیاست گذاری در ارگان ها و نهادهای مختلف استفاده کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است