استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای استاندارد:

مدیران شهامت اجرای وظایف خود را داشته باشند

مدیران شهامت اجرای وظایف خود را داشته باشند

 مدیران شهامت اجرای وظایف خود را داشته باشند
استاندار ایلام در نشست شورای استاندارد:
 کالاهای غیر استاندارد حق تولید ندارند/شرط لازم برای رقابت کالاها در بازار تولید محصولات استاندارد است/صدا و سیما کالاهای استاندارد را تبلیغ کند/جان مردم مهم تر از درآمد یک کالای غیراستاندارد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در نشست شورای استاندارد خواستار شهامت مدیران در انجام وظایف خود شد و گفت: آنچه که قانون برای یک مدیر بعنوان شرح وظایف تعیین کرده را بایست با انگیزه و قدرت بالا در راستای خدمت به مردم انجام داد اما محافظه کاری مدیران در انجام کارهای قانونی پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: اگر مدیر با ترس و لرز در امور قانونی عمل کند کاری از پیش نمی برد، مدیر اگر ریگی به کفش نداشته باشد می بایست بر اساس شرح وظایف خود در راستای رفع مشکلات مردم با صلابت گام بردارد.

وی با اشاره به این مهم که اگر مدیران پاک باشند با شهامت بیشتر در امر خدمتگذاری مردم ظاهر می شوند، تاکید کرد: البته ما به هیچ وجه از مدیرانی که خلاف قانون عمل کنند حمایت که نمی کنیم هیچ، بلکه برخورد هم خواهیم کرد اما اینجا منظور شهامت انجام کارهای قانونی است که خروجی آن خدمت به مردم است.

استاندار ایلام در ادامه بر تولید کالاهای استاندارد در استان تاکید کرد و گفت: اگر کالایی استاندارد نباشد اصلا نبایست تولید و مصرف شود و در این راستا تدوین برنامه هایی در جهت ترویج و تولید کالاهای استاندارد شده ضروری به نظر می رسد.

وی ضمن اینکه از صدا و سیمای استان خواست که تنها به تبلیغ کالاهایی که نشان استاندارد دارند بپردازد، اضافه کرد: لازم است کمیته ای برای رسیدگی و نظارت بر استاندارد سازی کالاهای تولیدی در استان تشکیل شود.

سلیمانی دشتکی شرط رقابت کالاها در بازار را منوط به داشتن نشان استاندارد عنوان کرد و گفت: جان مردم برای ما مهم تر از درآمد یک کالای غیر استاندارد است و دستگاه‌های متولی در این زمینه بایست به وظایف خود عمل کنند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است