استانداری ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز معلم، کارگر و شوراهای اسلامی

قاسم سلیمانی دشتکی در پیام های جداگانه ای روز کارگر، روز معلم و گرامیداشت مقام شهید مطهری و همچنین روز تاسیس شوراهای اسلامی را تبریک گفت.

قاسم سلیمانی دشتکی در پیام های جداگانه ای روز کارگر، روز معلم و گرامیداشت مقام شهید مطهری و همچنین روز تاسیس شوراهای اسلامی را تبریک گفت.

 پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت  روز معلم، کارگر و شوراهای اسلامی

 قاسم سلیمانی دشتکی در پیام های جداگانه ای روز کارگر، روز معلم و گرامیداشت مقام شهید مطهری و همچنین روز تاسیس شوراهای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی ابتدا به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز ملی شوراها پیام تبریکی صادر نمودند. در بخش از این پیام ها آمده است؛

"وَأَمْرُهُمْ شُورَي بَیْنَهُمْ"

شوراها نماد مشارکت های مردمی و تجلی اراده مردم در تصمیم گیری ها به عنوان حلقه و واسطه مطمئن جامعه و اقشار مختلف مردم با مسئولان و مظهر اقتدار ملی هستند. امروزه نقش شوراها بعنوان نمایندگان مستقیم مردم و یاوران معتمد و پرتوان دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری ها، نقش و جایگاه حائز اهمیت و تعیین کننده ای است.

بی شک برای توسعه و آبادانی بیش از پیش شهرها و روستاهای این مرز و بوم نیازمند خودباوری و نقش آفرینی مثبت شوراها بعنوان نماد اصلی مردم سالاری در تعیین سرنوشت خود هستیم.

🔶 در قسمت پایانی این پیام می خوانیم:
 
فرارسیدن ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها را به همه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام تبریک عرض می کنم و از زحمات یکایک این عزیزان در عرصه عمران و آبادانی و خدمت رسانی به جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.

⚪️ نماینده عالی دولت در استان همچنین در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به این قشر زحمت کش و بی ادعا جامعه تبریک گفت: در بخش از پیام استاندار ایلام آمده است:

کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند.

یازدهم اردیبهشت ماه که به نام کار و کارگر مزین شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل و تقدیر از زحمات قشر بی ادعایی است که پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان آنان بوسه زد و این همه عزت و سربلندی و افتخار را نصیب آنان گردانید.

سلیمانی دشتکی در ادامه می نویسد: اميد است در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به نام "جهش تولید" نامگذاري شده، كارگران دلسوز و متعهد همچون گذشته با تكيه بر پشتکار، خلاقيت و مباني اعتقاد اسلامي در راستاي تحقق اين شعار راهبردی كه بر افزايش و رونق توليد استوار است گام بردارند تا در سايه تلاش و هم افزايي ديگر متخصصان و فعالان بخش توليد و اقتصاد شاهد رونق فضاي كسب و كار و ايجاد اشتغال پايدار براي فرزندان اين مرز و بوم باشيم.

🔷 وی در پایان می افزاید:
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه کارگری، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به زحمتکشان عرصه مقدس کار و تلاش، کارگران عزیز و خانواده های محترمشان در استان ایلام تبریک عرض کرده و از خداوند منان سلامتی، عزت و موفقیت این عزیزان را در راه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کشور و استان عزیز ایلام آرزومندم.

🟣 بر اساس این گزارش، قاسم سلیمانی دشتکی همچنین با ارسال پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را تبریک گفت: در بخشی از این پیام آمده است:

معلمی شغل انبیاست.

سلام و درود خدا بر معلمان فداکار و سختکوش ایران اسلامی که رسالت خطیر انسان سازی را برعهده دارند. آری معلمان وظیفه ای بس سنگین، خطیر و مهم برعهده دارند چراکه آینده یک کشور را در مسیر توسعه و بالندگی در دستان پرمهر خود متبلور می سازد.

و در این روز خجسته گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای معلم به ویژه معلم فداکار و مجاهد انقلابی، علامه شهید، حضرت آیت الله مرتضی مطهری (ره) که به حق الگو و اسوه معلمان عزیز و مظهر هم آرائی علم و دین در عصر حاضر است.

🔶 وی در پایان این پیام می آورد:
اینجانب بر خود لازم می دانم فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را به مردم شریف و متدین و فرهنگ دوست خاصه اساتید، مربیان، دبیران و آموزگاران و همکاران فرهنگی ام در استان ایلام و خانواده های محترمشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از ایزد منان توفیق هرچه بیشتر این عزیزان را در اعتلای تعلیم و تربیت آینده سازان و فرزندان این مرز و بوم مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی دشتکی
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است