استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان:

امروز مهمترین امر به معروف در جامعه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است

امروز مهمترین امر به معروف در جامعه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است

استاندار ایلام در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان:
امروز مهمترین امر به معروف در جامعه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز پنج شنبه ۴ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ویژه ماه مبارک رمضان ضمن تشکر از همراهی همه جانبه و موثر امام جمعه ایلام در امور مختلف استان بویژه در بحث کرونا گفت: قطعا این وحدت و همدلی و پای کار بودن همه مسئولان و دلسوزان نظام باعث ایجاد هم افزایی در امور استان خواهد شد.

وی درخصوص نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در شرایط امروز کشور شاید مهمترین امر به معروف در جامعه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا باشد.  

وی افزود: در این راستا بزرگترین معروف ها نیز می تواند در خانه ماندن و رعایت کامل بهداشت فردی و اجتماعی و پروتوکل های بهداشتی باشد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در ادامه از عدم برگزاری اجتماعات بعنوان یک نهی از منکر قوی یاد کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمام اجتماعات و دور همی‌ها لغو شده است و کماکان طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند برقرار است و در ادامه اگر دستورالعمل جدیدی آمد از مبادی رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برخی سیاه نمایی ها درخصوص مسائل اجتماعی استان گفت: امر به معروف غوغا سالاری نیست از این رو در بحث آسیب های اجتماعی نبایست مسائل را با اغراق چنان بزرگ نشان داد که دستاوردها و نقاط قوت پوشانده شود!

وی ادامه داد: در بیان مسائل و مشکلات اگر نیت خیر درکار باشد از پیشنهادات و راهکارهای سازنده و دلسوزانه استقبال می کنیم اما سیاه نمایی و بزرگنمایی اغراق آمیز دردی از مسائل و مشکلات جامعه دوا نخواهد کرد.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در بحث آسیب های اجتماعی بایست علل و عوامل زمینه ساز را توام با هم مورد بحث و بررسی قرار داد، افزود: در سال ۹۸ حدود ۷ میلیارد تومان برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان هزینه شده است.

وی به رفتار دوگانه برخی از منتقدان در خصوص مسائل اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: برخی در جایی که آمارهای استان در مسائل اجتماعی خوب و مثبت است به راحتی از کنار آن می گذرند اما همینکه حداقل مشکلی در جایی پیدا می شود چنان بزرگ نمایی می کنند که واقعیت ها را از دیده ها پنهان می سازند!

نماینده عالی دولت در استان افزود: این در حالی است که در بحث بیکاری سازمانی داریم بنام مرکز آمار ایران و بر اساس گزارش این مرکز کاهش بیکاری استان از رتبه ۳۰ کشور با نرخ بالای ۱۷ درصد در سال ۹۱ امروز در سه ماهه پایانی زمستان با نرخ بیکاری ۷ در رتبه سوم کشور و در آمار سال ۹۸ با نرخ ۸.۳ درصد در رتبه ۷ کشور قرار گرفته است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است