استانداری ایلام

استاندار ایلام

شرکت های دانش بنیان نبایست برای گرفتن مجوز در چرخه بروکراسی اداری گرفتار شوند!

شرکت های دانش بنیان نبایست برای گرفتن مجوز در چرخه بروکراسی اداری گرفتار شوند!

صحبت های استاندار ایلام امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور مدیران شرکت های دانش بنیان استان و بصورت ویدئو کنفرانس با دیگر اعضا برگزار شد عنوان کرد:
شرکت های دانش بنیان نبایست برای گرفتن مجوز در چرخه بروکراسی اداری گرفتار شوند!

🔹فرهنگ بهداشتی کردن محصولات در شرایط امروز یک اصل مهم و ضروری است و مدیران استان این مهم را در دستور کار خود قرار دهند؛ بایست برای زندگی در شرایط جدید خود را آماده کرد.

🔹در جهت مقابله با کرونا اقدامات خوبی در حوزه تولیدی انجام شده است و این جای تقدیر دارد.

🔹در این شرایط راه اندازی کارگاه ها، واحد های تولیدی و تغییر خط تولید برخی واحدهای تولیدی برای ساخت اقلام و مواد بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

🔹در اوایل با کمبود اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی مواجه بودیم اما با مجموعه اقدامات خوبی که صورت گرفت واحدهای تولیدی زیادی احیا و در مدار تولید قرار گرفت بطوریکه امروز ضمن اینکه در تهیه این مواد به خودکفایی رسیده ایم و حتی توان صادر به دیگر استان ها را داریم.

🔹از نخبگان استان در زمینه تولیدات خلاقانه حمایت شود. امروز عده ای با خلاقیت در امور مختلف از جمله مبارزه با کرونا فعالیت می کنند اما حمایت نمی شوند!

🔹متاسفانه آنجور که باید و شاید از تولیدات دانش بنیان حمایت نشده است و دستگاه های ذی ربط در این زمینه بجای ایجاد مانع، تسهیل گر باشند.

🔹مدیر توانمند بایست در امور پیش رو از جمله کارهای خلاقانه گره گشا باشد نه مشکل زا!

🔹مهمترین نشانه یک مدیر قوی و کارآمد تفسیر درست از قوانین در خدمت به مردم است؛ افق دیدش بلند است و در کارها مانع ایجاد نمی کند.  

🔹تولیدات و محصولات اقلام و لوازم بهداشتی بایست مجوز لازم را از مبادی قانونی بگیرند.

🔹در شرایط تحریم هستیم و یکی از جایگزین های مهم تولید نفت رشد و توسعه همین شرکت های دانش بنیان است.

🔹در این شرایط دستگاه های اجرایی استان در راستای الکترونیک کردن ارتباطات خود اقدام کنند و در این میان نقش دانشگاه ها و موسسات آموزشی و آموزش و پرورش با توجه به مخاطب گسترده ای که دارند حائزاهمیت است.

🔹خوشبختانه در استان لوازم ارتباط مجازی بصورت های مختلف از جمله ویدئوکنفرانسی در حال مهیا شدن است و خیلی از بستر ها آماده شده است.

🔹مردم استان بطور جدی طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند و رعایت پروتوکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

🔹کماکان بهترین توصیه در مقابله با کرونا در خانه ماندن است؛ مردم برای حفظ سلامتی خودشان با ما همکاری کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است