استانداری ایلام

استاندار ایلام

یکی از افتخارات دوران خدمتم در ایلام همسنگر بودن با سردار بزرگ حسینی بوده است

یکی از افتخارات دوران خدمتم در ایلام همسنگر بودن با سردار بزرگ حسینی بوده است

استاندار ایلام گفت؛ در دوران جنگ تحمیلی  با دستان خالی و تنها با سلاح ایمان به خدا پیروز شدیم و️ آن زمان دشمنان نتوانستند هیچ کاری بکنند و امروز که قدرتمندیم هیچ غلطی نمی کنند.

وی در ادامه گفت؛ هرجایی پای خدمت به مردم بود این سردار سرافراز حضور داشت و تشنه خدمت به مردم بود و اینجا از سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعتماد مجدد به این رزمنده مجاهد درعرصه ای خطیرتر تشکر می کنم.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به روحیه ایثار و جهادگری مردم ایلام اظهار داشت؛ بیش از 3 هزار شهید و 10 هزار جانباز و 8 سال مرزداری سند افتخار این مردمان در کشور عزیز ایران است.

وی در ادامه گفت؛ در دوران جنگ تحمیلی با دستان خالی اما تنها با سلاح ایمان به خدا پیروز شدیم و آن زمان دشمنان نتوانستند هیچ کاری بکنند امروز که قدرتمندیم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی با اعلام این مطلب که️ ایلام 8 سال جانانه از ایران اسلامی دفاع کرد و دین خود را ادا نمود ادامه داد؛ ایلام در دوران جنگ تحمیلی 9 سال از توسعه جا مانده است و بایست جبران شود.

️ سلیمانی دشتکی در ادامه گفت؛️ امروز زمینه توسعه استان فراهم شده است و همه با هم برای سربلندی ایلام تلاش خواهیم کرد.

 وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب و ارزشمند سردار حسینی گفت؛ برای برادر عزیزم جناب سرهنگ شاکرمی به عنوان فرمانده جدید سپاه استان ایلام نیز آروزی توفیق و موفقیت دارم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است