استانداری ایلام

با تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان ایلام صورت پذیرفت:

تغيير و افزایش ظرفیت خط توليد برخی از واحدهای توليدي استان

تغيير و افزایش ظرفیت خط توليد برخی از واحدهای توليدي استان

 با تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان ایلام  تغيير و افزایش ظرفیت خط توليد برخی از واحدهای توليدي استان  صورت پذیرفت 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی #استاندار_ایلام و با حضور اعضای ستاد برگزار شد بر افزایش ظرفیت خط تولید مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در استان تاکید شد. 

بر اساس این گزارش و بنا به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در استان، ظرفیت کارخانه تولید الکل و مواد ضد عفونی بدره افزایش یافت. 

در این کارخانه علاوه بر تولید الکل و مواد ضد عفونی از دیروز نیز با تلاش نیروهای متخصص یک نوع ماده ضد عفونی قوی برای سطوح در حال تولید است.

مدیر عامل کارخانه الکل بدره در این رابطه می گوید: پیش از شیوع بیماری کرونا ویروس میزان تولید این واحد تولیدی ۲ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده بود که اکنون این میزان به ۴ هزار لیتر رسیده است.

نصیری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان نیز از ظرفیت تولید ماسک به شش هزار در روز خبر داد.

وی گفت: تعداد هفت واحد تولیدی اقدام به بالا بردن ظرفیت نموده و روز به روز تولید ماسک در واحدهای تولیدی شهر ایلام افزایش می یابد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در جریان بازدید از این واحدهای تولیدی گفت: هم اکنون روزانه ۶ هزار عدد ماسک تولید و تحویل مراکز توزیع می شود.

وی اضافه کرد: به دستور استاندار ایلام بعنوان رئیس ستاد مقابله با کرونا تمهیدات ویژه ای اتخاد شده که در این زمینه سفارش خرید ماشین‌آلات جدید نیمه اتوماتیک توسط فعالان این عرصه پیش بینی و انشاء الله تا پایان هفته آینده تیراژ تولید ماسک در شهر ایلام روزانه به ۱۵ هزار عدد می رسد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است