استانداری ایلام

استاندار ایلام:

سلیمانی دشتکی:

سلیمانی دشتکی:

قاسم سلیمانی دشتکی#استاندار_ایلام بصورت سرزده از سد مخزنی شهدای ایلام (گلال) بازدید بعمل آورد و در جریان آخرین وضعیت این سد مهم قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، عصر امروز پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه، قاسم سلیمانی دشتکی#استاندار_ایلام بصورت سرزده از سد مخزنی شهدای ایلام (گلال) بازدید بعمل آورد و در جریان آخرین وضعیت این سد مهم قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید که بسطامی معاون توسعه منابع انسانی استاندار نیز حضور داشت، استاندار ایلام سد مخزنی گلال را در کنترل سیلاب حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: این سد با هدف تامین آب مورد نیاز صنایع پتروشیمی و پالایش گاز ایلام، کنترل سیلاب های مخرب و تامین حقابه زیست محیطی مطالعه و اجرا گردیده است.

سلیمانی دشتکی در ادامه از پیشرفت فیزیکی این سد مخزنی گفت و تصریح نمود: پیشرفت فیزیکی سد هم اکنون ۹۸ درصد است و در مهر ماه سال جاری عملیات اولیه آبگیری آن آغاز گردیده و هم اکنون ۳۰ درصد حجم مخزن پر شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار در این طرح هزینه شده است و انشاء الله در آینده نزدیک با دست ریاست محترم جمهوری رسما آبگیری خواهد شد.

پور احمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام نیز در این رابطه گفت: سد مخزنی گلال از نوع خاکی با هسته رسی با ارتفاع ۷۰ متر و طول تاج ۳۸۴ متر و حجم مخزن ۲۰ میلیون متر مکعب است.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است