استانداری ایلام

‍ ‍ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام

نقش مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا حیاتی است/مسئولان استان تمام قد پای کار هستند

نقش مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا حیاتی است/مسئولان استان تمام قد پای کار هستند

‍ ‍ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:
 نقش مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا حیاتی است/مسئولان استان تمام قد پای کار هستند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری در نشست با مدیران حوزه بهداشت و درمان از نقش مهم و حائز اهمیت مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: اگرچه مسئولان استان بصورت تمام قد پای کار هستند اما هنگامی که یک بیماری به سطح اپیدمی می رسد، نقش عموم مردم در پیشگیری، کنترل و درمان پررنگ تر می شود.

وی مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا را حضور افراد در کنار هم عنوان کرد و گفت: از آن جایی که ناقل اصلی این بیماری افراد جامعه هستند و این ویروس از طریق تماس دو فرد باهم و یا از طریق عطسه و سرفه انتقال می یابد مهم ترین کار ممکن برای پیشگیری و کنترل این بیماری رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از تشکیل اجتماعات است.

نوذری به تصمیمات خوب ستاد استانی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: این ستاد به ریاست استاندار ایلام تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا انجام گرفته است و انشاء الله با قدرت تا از بین رفتن این بیماری ادامه خواهد یافت.

وی افزود: یکی از مصوبات خوب و مهم ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا ممنوع کردن گردهمایی ها، همایش ها، کنسرت ها و مسابقات ورزشی و ... است که این موضوع می تواند نقش بسیار مهم و بازدارنده ای در ابتلای افراد به این بیماری داشته باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات حوزه بهداشت و درمان و همچنین همکاری خوب مردم در بحث بیماری کرونا، گفت: مردم تا آنجا که می توانند رفت و آمدهای خود را به تاخیر بیاندازند. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است