استانداری ایلام

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و در هفتمین میز خدمت استان اتفاق افتاد:

رسیدگی استاندار ایلام به ۱۶۰ درخواست مردمی

رسیدگی استاندار ایلام به ۱۶۰ درخواست مردمی

‍  در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و در هفتمین میز خدمت استان اتفاق افتاد:
رسیدگی استاندار ایلام به ۱۶۰ درخواست مردمی

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، روز ۱۸ بهمن ماه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر به دستور استاندار ایلام هفتمین میز خدمت استان در شهر ایلام و دیگر مراکز شهرستان ها برگزار شد.

بر اساس این گزارش استاندار ایلام در پایان میز خدمت در مصلی شهر ایلام گفت: امروز در جهت گرامیداشت دهه مبارک فجر و بزرگداشت مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی خدمتگزاری و خدمت رسانی میز خدمت در سراسر استان برگزار شد.

وی در ارتباط با میز خدمت مصلی شهر ایلام گفت: امروز تا پیش از برگزاری نماز جمعه به بیش از ۱۶۰ درخواست مردمی رسیدگی شد و مابقی نامه ها هم متقاضیان با مراجعه به استانداری پیگیر درخواست خود می شوند.

سلیمانی دشتکی در ادامه اظهار داشت: در میز خدمت امروز عمده درخواست مردم مربوط به کمک و مساعدت های مالی، اشتغال، هزینه درمانی و فقدان منزل مسکونی بود.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: متقاضیان اشتغال امروز به دو گروه تقسیم شدند که یک عده خواهان کار در دوایر دولتی بودند که این موضوع پروسه های قانونی خود توسط سازمان استخدامی را دارد و برخی افراد هم که متقاضی اشتغال در بخش خصوصی و کارگاهی هستند به واحدهای تولیدی و صنعتی ارجاع داده می شوند.

گفتنی است که امروز همزمان با ایلام هفتمین میز خدمت فصلی دستگاه های اجرایی استان ایلام در سایر شهرستان ها با نیز حضور فرمانداران و دیگر مسوولان شهرستان های تابعه برگزار شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است