استانداری ایلام

‍ استاندار ایلام در جمع مردم هلیلان:

از اینکه می بینم یکی از مهم ترین خواسته های مردم هلیلان برآورده شده است، خوشحالم/انتخاب فرماندار شهرستان هلیلان بعد از انتخابات/ کار پمپاژ داجیوند تا پایان سال به اتمام می رسد

از اینکه می بینم یکی از مهم ترین خواسته های مردم هلیلان برآورده شده است، خوشحالم/انتخاب فرماندار شهرستان هلیلان بعد از انتخابات/ کار پمپاژ داجیوند تا پایان سال به اتمام می رسد

قاسم سلیمانی دشتکی به اتفاق دکتر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع باشکوه مردم هلیلان حضور یافت و در جشن انقلاب این شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از استقبال و مهمانوازی مردم این دیار قدردانی کرد و گفت: از اینکه امروز می بینم که یکی از مهم ترین خواسته های مردم هلیلان برآورده شده است، بسیار خوشحال هستم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام عصر روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه به اتفاق دکتر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع باشکوه مردم هلیلان حضور یافت و در جشن انقلاب این شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از استقبال و مهمانوازی مردم این دیار قدردانی کرد و گفت: از اینکه امروز می بینم که یکی از مهم ترین خواسته های مردم هلیلان برآورده شده است، بسیار خوشحال هستم.

وی ادامه داد: امروز روز بسیار خوبی برای من است، به یاد دارم کمتر از یک سال پیش به اتفاق همه ی مدیران به خدمت مردم هلیلان رسیدیم که خواسته اصلی این مردمان بزرگ ارتقاء بخش به شهرستان بود و امروز به لطف خدا و تلاش مسئولان این مهم تحقق یافته است. 
 
وی افزود: در این زمینه تلاش زیادی به صورت مستمر انجام شد و با همدلی همه‌ی نمایندگان، بزرگان، مدیران و فرزندان استان، طرح در وزارت کشور با نظر موافق به دولت اعلام شد و در نهایت در دولت نیز به تصویب رسید. 

استاندار ایلام تعیین فرماندار هلیلان را به بعد از انتخابات موکول کرد و گفت: ما منتظر چارت سازمانی هستیم ولی مردم خیالشان راحت باشد تا آن موقع سرپرست معرفی خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که کارهای خوبی در استان انجام شد است، اضافه کرد: این در حالی است که به خاطر ۸ سال جنگ تحمیلی عملا فرصتی برای کار و ایجاد زیرساخت در استان وجود نداشت.

وی ادامه داد: با توجه به تجربیاتی که در طول دولت های گذشته داشته ام دولت تدبیر و امید کارهای بسیار بزرگی در استان صورت داده است بطوریکه امسال بالای ۱۵ هزار میلیارد تومان در این منطقه از کشور سرمایه گذاری انجام شده است.
 
وی افزود: امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و مسئولان استان ۲۵۱ طرح و پروژه با اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در ادامه به خدمات ارزشمند دولت در منطقه هلیلان اشاره کرد و گفت: در این میان اعتبارات خوبی به هلیلان تخصیص داده شده است که امیدواریم شهرستان شدن هلیلان نقطه عطفی در امر توسعه این منطقه باشد.

وی از اتمام کار پمپاژ داجیوند تا پایان سال خبر داد و گفت: برای پمپاژ آب از منابع سیل اعتبارات خوبی اختصاص داده ایم که امسال موضوع پمپاژها تمام شود و کسری آن را نیز تأمین خواهیم کرد.
 
استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع تبدیل دهستان آسمان آباد به بخش اشاره کرد و گفت: به شدت دنبال ارتقاء آسمان آباد هستیم ولی باید مقدمات و زمینه آن هم ایجاد شود.

وی افزود: البته در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است